Pages

maandag 24 januari 2011

Tag: Shop je Stash!



Ja ja, het is weer eens tijd voor een tag! Deze tag heb ik zelf verzonnen met een beetje hulp van Youtube. Er gaat sinds kort zo'n soort tag rond op Youtube, en ik vond het eens tijd dat wij beautybloggers deze tag gingen overnemen. De Shop je Stash-tag is een tag die alles met make-up te maken heeft, ik stel niet te veel eisen dus lees verder voor de tag!




Wat is het doel van deze tag?
De Shop-stash-tag is een tag waarbij  je je hele make-up collectie of stash om gaat draaien. Ga op zoek naar producten die je al heel lang niet hebt gebruikt, omdat ze ergens onderop lagen of ga opzoek naar goede producten die je maar een paar keer hebt gebruikt en daarna hebt laten bestoffen. Hervind uit een oud product een nieuw product!
Shopse! :-)
Tag vervolgens tussen de 3 & 10 dames!

Natuurlijk ben ik ook in mijn stash gaan shoppen, en heb weer leuke producten gevonden die ik de laatste tijd weer volop aan het gebruiken ben.


Image and video hosting by TinyPic


Nars Orgasm Lipgloss
Deze lipgloss heb ik echt al een hele lange tijd, zeker een half jaar. Ik had 'm sindsdien misschien vijf keer gebruikt, omdat ik 'm zo mooi vond en bang was dat ie op zou gaan. Ik heb de lipgloss toen weggelegd en niet meer aangeraakt. Stom! Dus door deze tag heb ik nars orgasm weer hervonden. Deze mooie koraal-roze-gouden gloss is perfect voor dagelijks gebruik!

Catrice Nude Brown lipstick
Deze lipstick heb ik toen ik 'm net had zoveel gebruikt! Ik smeerde er dag in dag uit mee, en was verslaafd aan de kleur. Op een gegeven moment was ik de kleur zat en heb ik 'm weggelegd.
Toen ik de lipstick weer in mijn lade vond zag ik weer dat de kleur gewoon perfect-bruin was dus deze kon zeker niet ontbreken.

GOSH Peach Pearl Lipliner
Normaal gesproken ben ik niet van de lipliner en ik heb er daarom ook maar 1 of 2. Deze lipliner heb ik een paar maanden geleden ontvangen, een paar keer gebruikt en hoppa in mijn lade gegooid. Toen ik deze laatst weer vond zag ik gewoon dat deze lipliner PRECIES mijn lipkleur is. Sindsdien gebruik ik de liner elke ochtend voordat ik naar school ga.

Van onder naar boven: Catrice Nude brown, Nars Orgasm, beide over elkaar, rechts de lipliner in Peach Pearl
Image and video hosting by TinyPic

Benefit Powder Pop
Dit doosje met poeders heb ik al dik een half jaar en maximaal 4x aangeraakt. Erg he? Deze box-poeder bevat 3 van Benefit's best-verkochte poeders, namelijk: Dallas (illumanitor) Dandelion (blush) Hoola (bronzer). Waarom ik dit product zo weinig heb gebruikt, niemand zal het ooit weten. De laatste paar weken gebruik ik de dandelion blush en de dallas illumanitor dagelijks!

L'Oreal HIp Cream Shadow Paint
Deze had ik eens ergens gewonnen (weet niet meer waar..) en heb 'm toen heel lang dagelijks gebruikt. Doordat ik andere producten ging gebruiken kwam deze op de achtergrond te liggen en heb er nooit meer naar om gekeken. Maar eigenlijk is deze Cream Shadow heel mooi! De kleur is Lofty 809 en doet mij een beetje denken aan Rubenesque paintpot van MAC,dit is ook een creamshadow-achtig-iets.

Image and video hosting by TinyPic

MAC Arena Oogschaduw
Dit was mijn aller-aller-aller-aller eerste MAC product. Een goud-achtige oogschaduw, die een keertje kapot was gevallen :( Toen moest ik 'm pressen en sindsdien nooit meer aangeraakt. Ik had 'm toen aan mijn moeder gegeven, maar die deed er ook niks mee. Laatst heb ik de oogschaduw weer terug genomen en ik heb er zulke mooie neutrale looks mee kunnen maken! Echt zonde dat ik hem voor zo'n lange tijd niet heb gebruikt.

MAC Fluidline Blacktrack
Oke, dit is gewoon verdomde luiheid. Voor een gelliner aan te brengen moet je echt even gaan zitten, je kan niet 1-2-3 een lijntje zetten (nouja ik tenminste), en greep gewoon steeds naar een andere eyeliner waar binnenkort ook een artikel over verschijnt. Sinds kort gebruik ik 'm weer wat vaker, maar ook nog niet dagelijks.

MAC Shimmer Time pigment
Best wel raar dat dit allemaal MAC producten zijn, je zou zeggen dat je daar sneller naar zou grijpen. Niet dus! Deze pigment kocht ik eind 2009, hij komt uit de kerstcollectie. Deze kwam in een setje met een kwastje, de gelliner en een mini mascara. Ik heb gewoon niets met losse poeders, het is zo'n gedoe en al de poeder vliegt in het rond. Sinds kort gebruik ik de pigment in mijn binnenste ooghoeken en ben weer helemaal verliefd geworden op het effect.
V.l.n.r: MAC Arena e/s, MAC Shimmertime Pigment, HIP Cream Shadow mac fluidline.


Zo en dat was dan de tag! Een lang verhaal, maar hopelijk wel een leuk verhaal.
Ik geef de tag door aan de volgende dames:
- Sanne & Linda van WhatABeauty.nl
- Willemijn & Martine van LiveLifegorgeous.nl
- Wendy van Blogginbeauties.nl
- Suzy van Simplysuzy.nl

Wil je zelf de tag doen? Geen punt! Doe het op je eigen blog of bij de comments.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...