Pages

donderdag 20 januari 2011

Review: Catrice Urban Baroque poeder+lipstick



Zoals ik in mijn shoplog van gisteren vertelde zou ik vandaag een review doen van de Catrice Urban Baroque producten. Ik heb ze nu ongeveer een weekje getest, en heb prachtige foto's gemaakt dus als je de review wilt lezen en de prachtige foto's wilt zien, lezen dan verder.






Als eerste de lipstick. Er zijn volgens mij 3 kleuren, en ik heb kleur nr 02 Elizabeth.
De verpakking is zwart met een baroque printje en verfspatten. Het enige wat ik niet echt snap zijn de verfspatten, dit zal wel het 'urban' deel zijn van de verpakking. De lipstick zelf is best wel zwaar en dat geeft een gevoel van luxe.

Image and video hosting by TinyPic 


De kleur is vrij apart, in de huls ziet ie er vrij donker uit maar als je de lipstick aanbrengt op je lippen is ie mooi nude roze. De lipstick is heerlijk creamy, zoals alle Catrice lipsticks zijn.



Image and video hosting by TinyPic 

Dan de eyecatcher van deze collectie. De Iluminating powder is het pronkstuk uit deze collectie. De poeder komt in een zwart doosje met wederom de verfspatten en het barok printje.

Image and video hosting by TinyPic 

De poeder heeft ook een grote formaat spiegel die echt heel handig is voor bijvoorbeeld onderweg.



Dit is dus een highlight poeder met verschillende kleuren; roze, blauw,wit,neutraal en dit alles maakt een mooie shimmery highlighter. Het patroontje in de poeder vind ik ook heel mooi en deed mij denken aan Guerlain.


Hierboven zie je de swatch van de poeder en de lipstick. Zoals je kunt zien komt er niet geweldig pigment van de poeder af, eigenlijk kan je 'm zelfs als all-over poeder gebruiken. Mij maakt het niet uit, want had de poeder sowieso voor het printje gekocht ^^.

Deze collectie vind ik zeer geslaagd en ben erg tevreden over de producten. De poeder kost 4,49 euro en de lipstick 3,99 euro en zijn verkrijgbaar bij Trekpleister en Kruidvat.
Heb jij ook deze mooie poeder? En hoe gebruik jij 'm?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...