Pages

zaterdag 15 januari 2011

Review: Essence I love Berlin



De allernieuwste collectie van Essence ligt al een weekje in de schappen en ik heb natuurlijk ook een aantal producten. De nieuwe collectie heet I love Berlin en is geïnspireerd (hoe kan het ook anders) op Berlijn!




Ik vind de verpakking echt super leuk gedaan. De matte dop gevuld met de tekst I love Berlin is echt heel gaaf! Ik was eerst niet echt helemaal in love met deze collectie maar toen ik de producten in het echt zag was het toch wel speciaal.


Als eerste de eyeliner. De eyeliner is roze, wat ik al helemaal tof vind! Ik heb dat zelf nog nooit gezien in een schap in een drogist en vind het vooral uniek en apart.
De kleur is 01 Loves this City, en het is een roze kleur met een soort gouden glans.


De eyeliner is vrij transparant, en geeft geen 100% dekking. Als je een neutrale look hebt gemaakt en dan een roze eyeliner gebruikt is dat helemaal over-de-top en je hebt dan een goede eycatcher!
Al met al een leuk product voor de heb. De eyeliner kost 1,99 euro.

Over de nagellak en de tippainter ben ik iets meer enthousiast. Ik heb de nagellak in de kleur 01 I'm a Berliner, en dit is een lime groene kleur. Deze kleur deed mij meteen aan een lakje denken uit de Opi Shrek collectie (Who the Shrek are you? Als ik het goed heb ;)). De nagellak dekt goed na 1 laagje, en de lak is vrij creamy en werkt heel fijn. De lak is in de kleur 01 I'm a berliner en kost 1,79 euro.

De matte tip painter is echt speciaal! Een tip painter bevat een dunner kwastje dan een normale nagellak, en hiermee kan je dus preciezere lijntjes 'tekenen' en zo ook nail-art maken. De tip painter is volledig mat wat echt een heel speciaal effect geeft aan de nail-art 'look'. De tippainter is in de kleur 01 Berlin Story en kost 1,99 euro

Ik vind het een leuke collectie en het is zeker een kijkje waard in de winkel.
Hebben jullie al wat weten te scoren van de I Love Berlin collectie?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...