Pages

vrijdag 14 januari 2011

Review: Dr vd Hoog ClearSkin Masker



Als jullie de winactie van Dr vd Hoog al hebben gecheckt (of hebben meegedaan), dan weten jullie dat je 1 jaar lang gratis maskertjes kunt winnen. Klik hier maar als je nu een beetje nieuwsgierig bent geworden waar ik het nou eigenlijk over heb. Ik heb ook een aantal maskers en er zullen dus ook een aantal reviews verschijnen van deze maskers. We beginnen deze reeks met het Clear Skin masker...




Het ClearSkin masker is speciaal geschikt voor de jonge, onzuivere huid. Meiden van mijn leeftijd (of misschien wel ouder) hebben zo nu en dan last van een onzuivere huid, en dan komt dit masker goed van pas. Dit masker reinigd en is talgabsorberend. Ik ben benieuwd.



Hoe moet je dit masker gebruiken? Dit masker is in poeder vorm, dus je kunt het mengen met een product. Op de verpakking raden ze water aan, maar ook de ClearSkin Cleaning Lotion van Dr vd Hoog. Ik heb het gewoon met warm water gedaan. Na goed mengen komt er dit ongeveer uit:



Het wordt een soort pasta! Je brengt het masker aan op je gezicht, dit mag best wel dik zijn. Je kan ook de poeder in 2'en verdelen; je doet de ene helft de eerste week en de andere helft van de poeder de week daarna, zo kan je langer met een maskertje doen.


Na 20 minuten.....

Na twintig minuten kon ik bijna niet meer lachen of knipperen, het masker was keihard geworden. Op een gegeven moment viel het masker in stukken van mijn gezicht af, dit was best wel grappig.
Je haalt het masker er af met warm water, en neemt daarna je gezicht af met een toner. Bij mij was dit het resultaat (had helaas geen voor foto gemaakt, stom!)

Mijn huid is wel een beetje rood, maar niet echt overdreven. Ik heb een fris en schoon gevoel en mijn huid is weer rustig en onder controle.

Een heel fijn masker dus voor de jongere meiden die af en toe last hebben van puistjes en/of acne.
Het masker kost 1,89 euro en is verkrijgbaar bij de drogist maar ook op de webshop van Dr vd hoog http://www.dr-vanderhoog.nl/nl/webshop

Hebben jullie al ervaring met deze (poeder)maskers van Dr vd Hoog, vertel mij jullie ervaringen bij de comments!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...