Pages

donderdag 13 januari 2011

DIY: Glam up je magneetbord



Het vorige DIY artikel (nagellakflesjes labellen) beviel goed, dus ik heb er een categorie van gemaakt.
In de categorie DIY zal ik allemaal verschillende artikels plaatsen hoe jezelf beauty & lifestyle dingen kunt maken en opvrolijken.

Vandaag gaan we een memobord op pimpen. Een wit, saai, old-school magneetbord is helemaal uit en we maken er een uniek schilderij van!

Wat heb je nodig?
- Schaar
- Tijdschriften, krantenknipsels, kaartjes dingen waar je geinteresserd in bent.
- Foto's van jezelf, je vrienden, je familie noem maar op
- Magneetjes

Hoe ga je het nou een schilderij maken? Gewoon het hele witte bord bedekken met alles wat jij mooi en leuk vindt. Dit kunnen foto's zijn, magneetjes zijn, kaarten zijn you name it!
Zo maak je een uniek en persoonlijk schilderij en het leuke is, je kan het veranderen waneer je wilt.



Je hoeft het memobord natuurlijk niet helemaal op te vullen, want anders kan je er niet op schrijven.
Zoals je bij mij ziet heb ik er van alles opgedaan en bij gehangen. Ik laat niet het hele bord zien want er zitten ook heel wat persoonlijke dingen op.

De magneetjes komen van de HEMA en het memobord zelf van de Ikea, deze kost ongeveer 5 a 6 euro.

Heb jij zelf zo'n magneetbord? En wat doe je er zelf mee?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...