Pages

woensdag 12 januari 2011

Winter nagellak ft. Sally Hansen


Winter en herfst vind ik echt een leuk seizoen qua nagellak. Nagellak seizoen? Huh? Mis ik daar wat? Ja, een nagellak seizoen. In deze 2 seizoenen staan de donkere kleuren centraal, en daar ben ik helemaal gek op.
In dit artikel zullen jullie een aantal lakjes te zien krijgen van Sally Hansen. Mooie winterse kleurtjes speciaal geschikt voor de winter.
Klik verder voor de fotos!




Petal Pusher, Uptempo Plum, Jumpin' Jade, Night flight

Deze vier kleuren vind ik echt het beeld van de winter. Petal Pusher is een mooie nude kleur die niet mag ontbreken deze winter. Umptempo Plum is een prachtige donkerpaarze, aubergine kleur met hele mooie gouden/paarze glitters erin. Jumpin Jade is een andere vorm dan we normaal gewend zijn als we jade horen. Deze donker groene kleur heeft een mooie silky finish. En dan als laatste Night Flight, dit is een hele donker donker donker blauwe kleur, looks as dark as the night!
Sparkles anyone?






Uptempo Plum is tochwel mijn favoriet. De shimmer, de kleur ik hou er van! Het fijne aan de Sally Hansen lakjes is dat het snel-drogende lakjes zijn, dus je hoeft niet 2 uur te wachten voordat je weer iets kunt doen.
Ook een pluspunt van deze lakjes is dat het kwastje extra breed en rond is, zodat je makkelijk en netjes je nagels kunt lakken zonder dat je je nagelriemen onder kliedert.




Jumpin' Jade is ook een heel mooi lakje, de finish is echt heel mooi en zacht. Op mijn ringvinger heb ik een kleine nailart gedaan met Konad en de Herome nagellak in Quebec. Zo kan je je nagels toch een beetje op-leuke.

De nagellak chipt ongeveer na 3 dagen, wat ik wel redelijk vind voor een nagellak. Ik haal meestal mijn nagellak er na 1,5 of 2 dagen af dus deze kwaliteit mag er wezen!

Ik vind deze lakjes echt fijn werken en zeker aan te raden. Sally Hansen is o.a. te koop bij de Ici Paris en de Douglas. De nagellakjes kosten 9,99 euro.

Welke kleur vind jij het mooist? En heb je al ervaring met deze nagellak?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...