Pages

dinsdag 11 januari 2011

Shoplog: DM en H&M



Vandaag weer eens een shoplog! Ik had een hele lange tijd niks meer gekocht, nouja wel kleine dingetjes maar die waren te klein om er iets over te schrijven.
Ik ben in de kerstvakantie (wat ondertussen alweer 2 weken geleden is pff...) naar Oberhausen geweest en heb een aantal dingetjes gekocht, niet zo bijzonder maar vond het wel leuk om te laten zien.



Als eerste ben ik naar de DM geweest. De DM is een drogisterij, ongeveer zoals een Kruidvat of een Trekpleister. In Duitsland is alles goedkoper, dus daar koop ik meestal de dingen die ik echt nodig heb.

Ik kocht 3 deo's, de deodorants zijn daar echt insane goedkoop! Ik betaalde voor alle drie de deodorants 1,95 per stuk. Geen geld dus!




Ik wilde al heel lang een goede nagelriem balsem, aangezien mijn nagelriemen zeker in de winter extreem droog zijn. Ik hoorde heel veel goeds over Lemony Flutter van LUSH, maar om meteen 9 euro uit te geven voor zoiets vond ik een beetje te veel. Dus kost ik deze Apricot Cuticle cream van p2 voor 2,95 euro.

Een tijdje terug schreef ik een artikel over hoe je door je winterdip heen kunt komen, en daar had ik het voer een haarmasker. Ik zelf had nog geen haarmasker, en kwam deze van  Guhl tegen en heb 'm meteen meegenomen. Hij kostte 2,95 euro en zover ik 'm heb gebruikt werkt ie fijn.




En dan kocht ik als laatste nog een gezicht scrub aangezien ik die nog niet had en het tijd werd om er een te halen. (zie: huid was een vulkaan)Heb 'm nog niet gebruikt, omdat mijn huid nog aan het herstellen is van een verschrikkelijk product wat mijn huid echt verwoest had/heeft. De scrub kostte 1,65 euro.


Dan kocht ik in de sale bij de H&M nog twee shirtjes.
De linker is een crème kleurige trui met een 'waterval' hals, deze kostte 7 euro i.p.v. 14,00 euro
De rechter vind ik ook erg leuk, dit is een over-sized t-shirt met een op de schouders leuke bloemerige details. Deze kostte 10 euro i.p.v. 19,95 euro.

Zeer geslaagd dus, binnenkort nog een shoplogje van Sale Items! 
Hebben jullie nog wat gescoord in de sale?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...