Pages

zondag 9 januari 2011

Winactie: Win 1 jaar lang GRATIS Dr v/d Hoog maskertjes


Een nieuw jaar, een nieuw begin. Ik heb samen met Dr vd Hoog een toffe winactie op touw gezet waarbij je 1 jaar lang Gratis Maskertjes kunt winnen. Lees verder voor meer informatie.


Ik mag namens Dr vd Hoog 52 maskertjes weggeven aan 1 persoon, dat is dus 1 maskertje per week! Zo kan je jezelf in 2011 lekker verwennen.

Je moet natuurlijk wel iets doen voor deze opdracht.
Ten eerst als je Twitter hebt (anders hoeft dit NIET) volg Dr vd Hoog, hier blijf je up-to-date met winacties, informatie over de producten en meer!

En dan als je dat nog niet doet, volg mij op Bloglovin dit is tevens weer NIET verplicht maar ik zou het erg leuk vinden als je dat deed. Klik op de button rechts bovenin.

Dan de echte opdracht voor deze winactie:
Vertel mij waarom je dit wilt winnen, je mag alles uit de kast halen: foto's, filmpjes,liedjes,collages noem het maar op. Verzin een goede reden!
Zet dit bij de comments (als je een afbeelding hebt upload 'm via Imageshack en post 'm bij de plaats waar je je website url kunt plaatsen) voor 20 januari 2011 23:59 en wie weet win jij 1 jaar lang gratis maskertjes! Vul wel een GELDIG emailadres is!


Good luck :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...