Pages

zaterdag 8 januari 2011

Review: Maybelline Eyestudio's

Image and video hosting by TinyPic 

Maybelline kwam 'vorig jaar' a.k.a 2 maanden geleden ongeveer met deze Eyestudio oogschaduws uit.
Door het December Project heb ik heel wat reviews in de wacht moeten zetten, omdat het december project natuurlijk voor ging. Jullie kunnen in 2011 natuurlijk weer heel wat reviews verwachten!

Deze Maybelline Eyestudio Colour Cosmos zijn gebakken oogschaduws....
De oogschaduws bevatten een unieke Baked Technology, dit betekent dat de oogschaduws in een steenoven zijn gebakken, en hierdoor krijg je een geconcentreerde, krachtigere kleur.
Tevens zijn deze oogschaduws ook een combinatie van pure parelmoer en silicium, dit zijn zuivere kleurpigmenten en dat maakt deze oogschaduw ook anders dan andere 'gebakken' oogschaduws.

Je kan met deze oogschaduws een 3D look maken (nouja, dat beweert MY) Je hebt een basis kleur aan een zijde, en een zijde die verrijkt is met parelmoer en die gemarmerd is. Door de verschillende kleine kleurdeeltjes kan je een 3D look maken. Dat klinkt natuurlijk heel enthousiast, en dat maakte mij alleen maar nieuwschieriger

Er zijn 6 kleurtjes:
20 Magic Mauve
40 Blue Moon
42 Blue Earth
70 Bronze Seduction
70 Shiny Nude
80 Cosmic Black


Blue Earth & Blue  Moon


De verpakking vind ik erg mooi, de doosjes zijn erg sleek en zien er wel luxe uit. Ook de gebakken vorm van de oogschaduw vind ik heel mooi.









Ik vind de combinatie van de kleuren heel goed uitgekozen, boven zie je de swatches van Blue Moon en onder van Blue Earth. De oogschaduws voel erg zacht aan, en brengen heel silky aan. Verder zit er een hele mooie parelmoer glans in de oogschaduws.



Image and video hosting by TinyPic 

Deze 2 kleuren vind ik het mooist, Bronze Seduction en Cosmic Black. Deze kleuren zijn echt goed gepigmenteerd. Helaas dat de swatches foto's niet zo duidelijk zijn, maar dat kwam door het donkere weer van de afgelopen maand(en). Alle swatches heb ik met een droge vinger gemaakt, je kan met baked oogschaduws ook met een nat kwastje werken en dan krijg je een hele intense kleur met een metallic glans.
Binnenkort kunnen jullie een artikel vinden met een look met de Eyestudio Colour Cosmos
Ik ben dik tevreden over de oogschaduws, ze zijn van goede kwaliteit en je kan er heel divers mee werken.
De oogschaduws kosten 9,99 euro wat een goede prijs is voor een baked oogschaduws.
De oogschaduws zijn verkrijgbaar bij de drogist.

Welk kleurtje vind jij het mooist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...