Pages

donderdag 27 januari 2011

Unique boutique Review

Image and video hosting by TinyPic 
Uniqueboutique.nl is een vrijwel onbekende webshop, die zeker wel bekendheid verdiend. Deze webshop verkoopt verschillende soorten cosmetica van verschillen merken. Vooral merken die je hier niet zo gemakkelijk kunt vinden, of die best wel prijzig zijn.
Je kan o.a. MAC, L'Oreal (HIP), NYX, Palettes Urban Decay (Primer potion) en nog veel meer vinden. Van UB mocht ik een aantal producten testen en dat heb ik met veel plezier gedaan.

Image and video hosting by TinyPic

Ik mocht de L'Oreal HIP Jelly Balm testen. De l'oreal hip lijn wordt hier niet verkocht in NL, wat erg jammer is want de producten zijn echt geweldig. HIP staat voor High Intensity Pigment, en al deze producten zijn van 'iets' betere kwaliteit dan de l'oreal producten normaal gesproken zijn.




Deze HIP Jelly balm komt in een glazen potje. Wat opmerkzaam is, is dat je de lipbalm onderste boven moet opbergen. Het glazen gedeelte moet omhoog, en de dop naar beneden. Apart!
De Jelly Balm wordt op internet heel erg vergeleken met een MAC Tendertone. De tendertone's van mac zijn al een hele lange tijd niet meer verkrijgbaar en waren limited edition. Hartstikke handig, en goedkoper om een dupe te hebben van een merk wat gewoon te vinden is op internet.


 


Ik heb de kleur Plush, dit is een zachtroze kleur. Een jelly balm is een product tussen een lipbalm en een lipgloss in. Het is wel plakkerig, maar niet zo overdreven plakkerig zoals de meeste lipgloss'es zijn.



De jelly balm geeft een zachte, glanzende, lichte roze kleur af wat echt een heel mooi effect geeft. Het is wel vrij transparant, en daar moet je echt van houden. Als je voor echte pigmentatie wilt gaan moet je een donkerdere kleur kiezen.

Image and video hosting by TinyPic


Deze Urban Decay Loose pigment was voor mij een geheel onbekend product. Natuurlijk ken ik het merk Urban Decay wel, maar had nog nooit iets gehoord of gelezen over de loose pigments.
Deze oogschaduw is een losse poeder (pigment) met heel veel pigmentatie.

Image and video hosting by TinyPic


 




Nogal veel foto's, maar wilde een goede blik geven op het product. Er komt dus een klein kwastje bij de oogschaduw die van goede kwaliteit is. Ik heb de kleur Smog, dit is een bruin gouden oogschaduw heel erg mooi! De pigmentatie is echt ongelooflijk, zoveel pigment en kleur. Je kan elke glinster zien en het geeft echt een te gekke look aan je ogen.
Het enige nadeel aan deze oogschaduw is, dat het maar 1 gram bevat. Jep, er zit maar 1 gram oogschaduw in wat echt super weinig is. Dat is het enige wat mij tegen zit, verder vind ik het een top product.

Ik had ook een NYX Cream Blush ontvangen, hier komt binnenkort een apart artikel over.
Ik ben echt tevreden met de service, de kwaliteit van de producten en de prijzen natuurlijk. De verzendkosten zijn ook goedkoop, namelijk standaard 2,95 euro.

De HIP jelly balm kost €4.95 en de Urban Decay Loose Pigment kost €6.95 

Ik ga zeker in de toekomst nog eens bestellen, want ben echt heel erg blij met de producten en de service!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...