Pages

vrijdag 28 januari 2011

EOTD: With my bare-hands baby!



Remember de review van de Bourjois Kerst collectie? Daarin liet ik jullie ook een prachtig trio-oogschaduw palette zien. Deze look hierboven heb ik gemaakt met zwart goud en wit. Zo zie je maar weer dat je toch best wel een draagbare look kunt maken met zulke kleuren. En het leuke is... ik heb deze look gemaakt met de beste tools die je kunt verzinnen: MY HANDS!







Let niet op de wimpers, merci!

Als eerste, let niet op mijn wimpers. Ik gebruikte hier een mascara van Bourjois en het was een hell om deze aan te brengen. Ik heb de mascara nadat ik 'm had aangebracht meteen weggedaan.

Dus deze look heb ik gemaakt met mijn vingers en een applicator die zat inbegrepen bij het palettje. Zo zie je maar dat je niet zo zeer kwasten nodig hebt!

Gebruikt:
- Too Faced Shadow Insurance
- Bourjois Clubbing Mascara

Over het hele bewegende ooglid heb ik de gouden kleur uit het palettje gebruikt en aangebracht. Deze heb ik vervaagd met een bruine kleur, die ik gecreƫerd heb door goud en zwart te mengen. Dan heb ik met de applicator zwart aangebracht in de crease, en ben dit gaan vervagen met mijn vingers en de gouden kleur. Telkens weer donker maken, vervagen en blenden. Het lijntje heb ik getrokken met het daarvoor bestemde applicator uiteinde. Werkt prima dus!

Echt leuk om eens een look proberen te maken met je vingers, het is echt een uitdaging!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...