Pages

zondag 6 februari 2011

Amsterdam International Fashion Week 2011: Tony Cohen



Het is dan alweer een weekje geleden, maar ik kan mij het nog als de dag van gisteren herinneren.
Ik was namelijk namens Maybelline New York uitgenodigd voor Amsterdam International Fashion Week. Yep, een hele eer, en ik mocht dit jaar de show van Tony Cohen bezoeken.

Tony Cohen maakt echt prachtige kleren, maar had ze nog niet geshowd in Nederland! Hij is overal al geweest waaronder New York, en had nog niks laten zien in zijn hometown Amsterdam. Bereid je voor op een tour door foto's van de sfeer tot aan de runway!


Image and video hosting by TinyPic 

Dit was de ontvangsthal. Hier kon je een drankje drinken en met elkaar praten. Ik kwam hier Lizzy en Danique tegen, waarmee ik de hele Tony Cohen Show samen ben geweest. Hier spotte ik ook heel wat BN'ers waaronder: Do, Thijs Willekes, Fiona Hering, Victoria Koblenko en ook heel wat fashion bloggers. Iedereen zag er op en top uit en ik was echt onder de indruk van iedereen zijn outfits.




Dit was dan de runway! Wij hadden staanplaatsen, wat wel jammer was maar het ging erom dat ik erbij mocht zijn. Ik had wel goed zicht op de catwalk, die in U-vorm door de Westergasfabriek heen liep.


Het begin van de show... In de show liepen o.a. Kim Feenstra en Kim Noorda mee.


 
Onze view!

 

Een favoriete outfit van mij!



Thanks to Lizzy, die had een spiegelreflexcamera bij zich en heeft prachtige foto's geschoten. De laatste twee foto's zijn dus ook van haar, hier zie je een aantal outfits op een rijtje!


Tony Cohen himself (sorry voor de korrelige foto)

Verder kon je ook tijdschriften meepakken aangezien Sanoma 1 van de sponsors was. O.a. de Marie Claire, Grazia en Cosmopolitan.
Ik heb echt een top avond gehad, en me zeer vermaakt tussen alle fashionista's! Hopelijk word ik volgend jaar weer uitgenodigd voor een show of misschien wel meer!

Welke outfit vind jij het mooist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...