Pages

maandag 7 februari 2011

Review: Catrice Floralista Blush

Image and video hosting by TinyPic 

Deze maand zal een nieuwe collectie te vinden zijn bij de Kruidvat en Trekpleister in Nederland.
Dit is vrolijke lente achtige collectie met prachtige producten. Ik heb in deze koude wintermaand deze prachtige zomerse blush getest en ben er zeer tevreden over!


Ten eerste, sorry dat ik de foto's heb gemaakt toen ik het product al gebruikt had. Ik had er al eerder foto's van gemaakt, maar die waren wazig en niet duidelijk.
De blush komt in kleur As Lively As Ever, wat ik echt een leuke naam vind. De blush komt in een vierkante verpakking, net zoals de blush van de Expect the Unexpected Collectie van vorig jaar.
Wat anders is aan deze blush, is dat er achterop een spiegeltje zit. Dit vind ik echt super bedacht, want zo kan je de blusher ook onderweg aanbrengen.

Image and video hosting by TinyPic
Hoe vaker je hem gebruikt hoe minder er van het leuke bloemen printje over blijft.

V.l.n.r gemengde kleuren, de roze kant, de oranje/peach kant.
De blush geeft een mooie warme gezonde glow aan je wangen. Er zitten geen glittertjes in, maar wel een glansje. Het is een zachte blush met veel pigment, dus je krijgt echt een goed product.

Als je iets van plan bent om te kopen van deze collectie check dan zeker de blusher even want hij kost maar €3,99, wat echt geen geld is voor zo'n mooi product. Deze collectie ligt vanaf medio/eind februari 2011 in de winkels.

Image and video hosting by TinyPic
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...