Pages

dinsdag 8 februari 2011

Review: NYX Cream Blush



Een weekje geleden zagen jullie al twee reviews van Unique Boutique, deze leuke webshop verkoopt verschillende merken zoals MAC, NYX, Urban Decay en ook palettes. De review van de nyx cream blush hadden jullie nog tegoed, dus bij deze!

Dit is het tweede product dat ik van NYX heb. Ik was altijd al erg benieuwd naar o.a. de lipsticks van nyx, maar ook de creamblushers. Ik vond het zo'n mooi effect geven op de foto's dat ik er graag eentje wel wilden.
Ik kreeg er dus eentje ter review van Unique Boutique. Deze kreeg ik binnen, hij was goed verpakt... maar toen.. het plastic dekseltje was gebroken en de hele cream blush was verpest! Ik baalde zo erg, en meldde dit dus aan Unique Boutique. Ze vonden het heel erg, en stuurde een nieuwe op. Das goede service, binnen 3 dagen had ik een nieuwe binnen :)


 

 De kleur van de Creamblush is Natural, dit is een midden roze kleur met een warme ondertoon. Als begin kleur sprak deze mij het meeste aan. De blush voelt erg creamy, eigenlijk net als een lippenbalsem. Er komt heel veel pigment van af wat echt heel fijn is. Je kan de blush heel gemakkelijk uitblenden met bijvoorbeeld een stippling kwast maar ook met een buffer kwast. Het enige nadeel aan een cream blush is, dat ie niet zo goed 'pakt' op een poeder foundation. Bij een vloeibare foundation 'smelt' het beter samen, dan bij een poeder. Je moet er dus mee uitkijken dat het niet vlekkerig wordt.

Ik ben echt heel blij met de kleur, de substantie en wat voor effect die aan mijn wangen geeft. Ik zie er meteen gezonder uit ;-) De blush kost €4.95 op www.uniqueboutique.nl 
Hebben jullie ervaring met (nyx) cream blush? Wat vind jij ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...