Pages

dinsdag 1 maart 2011

Review: Alterna Bamboo Smooth shampoo+conditioner




Veel verschillende shampoos en conditioners zijn er bij mij doorheen gegaan, maar heb echt nog nooit gehad dat ik een shampoo opnieuw kocht omdat hij zo fijn werkt en mijn haar echt goed zacht en glanzend maakt.

Toen het persbericht van Alterna bij mijn e-mail inbox binnen kwam was ik meteen enthousiast! Alterna was nog geheel onbekend voor mij en was heel erg benieuwd naar de producten.
 Alterna is een heel erg bekend haarverzorgingsmerk uit Los Angeles. Dit merk lanceert een eco-friendly, Fair Trade & Organic Certificate lijn. Alterna is met een nieuwe lijn uitgekomen namelijk, Bamboo Smooth

De shampoo komt in een hele aparte fles, de fles heeft een soort draai dop die vast zit aan de flacon. Je draait de dop open zonder 'm eraf te moeten halen. De verpakking is daardoor heel handig, want er kunnen geen dekseltjes of dopjes afbreken.

De shampoo+conditioner beloven pluisvrij haar. Door de unieke formule zonder parabenen zullen ook de gespleten haarpunten verminderen en het haar optimaal gevoed worden.

De shampoo en conditioner ruiken ontzettend fris, heel lekker en niet te opvallend. De shampoo schuimt vrij snel en geeft na afloop een schoon gevoel. De conditioner is dikker dan de normale conditioner, en iets moeilijker uit te verpakking te krijgen.
Nadat ik de producten heb gebruikt voelt mijn haar zacht aan. Zonder nabehandelings products zijn mijn krullen niet pluisvrij maar wel lekker zacht. Je kan na afloop er o.a. de dry oil mist in doen van Alterna, dit voedt iets meer dan een normale leave-in conditioner.

Ik vind het een fijne shampoo, en vooral ook goed dat het een fair trade product is! De shampoo kost voor 250 ML 20 euro en de Conditioner voor 250 ML 20 euro. En is o.a. verkrijgbaar op deze webshop
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...