Pages

zondag 27 februari 2011

What's on its way #1




Yes, daar ben ik weer! Even een korte update: Ik heb nu ein-de-lijk voorjaarsvakantie, even een weekje rust en niet aan school denken. Ik zit in de druskte periode óóit en heb ook niet zoveel tijd om artikels in te plannen. Meestal schrijf ik in het weekend, maar nu wil ik alleen nog maar slapen als ik daar de kans voor krijg. Ik zal zoveel mogelijk proberen te updaten, maar kan niet elke dag een artikel garanderen.

Ik heb op Ebay hele leuke dingentjes gekocht.
Ik las al op meerdere sites dat de Too Faced Natural Eye kit zo'n mooi palette was en echt een musthave is als je van aardetinten houdt. Ik ben een fan van neutraal dus dit palette was gemaakt voor mij! Ik heb voor 19,37 incl verzendkosten dit palette op Ebay besteld bij deze verkoper. Echt een koopje als je ziet dat ie zo'n 40 euro kost in de winkel.

Ook de Shills BB cream (op de foto van een ander merk) heb ik besteld! Ik heb er veel over gelezen en gezien op Youtube en blogs, en het werd eens tijd dat ik deze ook in mijn collectie moest hebben. Het is een verzorgende crème met een UV-filter en het dekt als een foundation. Voor ongeveer 5,60 incl. verzendkosten heb ik deze bij deze verkoper gekocht.

En dan als laatste oorbellen (de foto zijn ze iets anders dan die ik heb besteld) die ik echt super mooi vind. Heel simpel maar toch chique, niet over-dressed en niet under-dressed. Gewoon de perfecte accesoire.
Voor 2,16 incl verzendkosten gekocht bij deze verkoper.


Dus budget geshopt maar wel hele leuk dingen! Als ik de spulletjes heb zal ik nog wel een shoplogje schrijven.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...