Pages

zondag 20 maart 2011

Review: Illamasqua Throb Collectie (nagellak & lipstick)

Image and video hosting by TinyPic 

Jullie hebben vast wel deze collectie al op meerder blogs en in magazines gepost. Illamasqua is met een prachtige collectie uitgekomen die twee centrale kleuren heeft; Rood & Zwart. Ik heb twee producten uit deze collectie die ik vandaag review!


Image and video hosting by TinyPic 

Als eerste zit er in deze collectie een must-have in een make-uptasje; the red lipstick. Illamasqua heeft de kleur Sangers, een helderrode kleur in een stijlvolle zwarte huls. Ik ben helemaal weg van de verpakking van illamasqua, totaal anders dan andere merken en zeker herkenbaar.


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

Yep it is bright! Ik ben er nog geen ster in om een heldere kleur netjes aan te brengen, maar ik heb mijn best gedaan. Het fijne aan deze lipstick is, dat je de kleur echt kunt bouwen. Morgen zal ik een how-to plaatsen waarin je een wearable red lip kunt maken met dezelfde lipstick die je hierboven ziet! 
Anyway, de kleur is fantastisch, hij blijft lang zitten en geeft natuurlijk echt een kwijlend kleurtje op de lippen!


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic 

De Illamasqua Nail Varnis komt ookal in een prachtige verpakking! De nagellak in de kleur Scorn is een zwarte kleur met een semi-matte finish. Dit betekent dat de nagellak niet helemaal matte is, maar ook niet hoogglanzend. Hierboven op de swatch heb ik de nagellak net aangebracht dus het semi-matte effect zie je niet. Hier kan je wel een goede swatch vinden.
De nagellak dekt prima na 2 laagjes en geeft genoeg pigmentatie af.

De Nailvarnish kost GBP 13,00 en de lipstick kost  GBP 15.50.
De producten zijn tegenwoordig verkrijgbaar in de webshop van illamasqua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...