Pages

vrijdag 4 maart 2011

Review: Naamketting

Image and video hosting by TinyPic


Je hebt ze misschien al op meerdere blogs voorbij zien komen, de naam ketting! Ik vond het er wel cool uitzien, en het had iets persoonlijks. Ook al draag je 'm maar 1x keer, het is iets wat je je leven lang kunt bewaren.
Ik heb ook de kans gekregen om er eentje te reviewen van http://www.mijnnaamketting.nl/ deze website verkoopt deze kettingen en nog meer persoonlijke en unieke sieraden.



De ketting kwam goed verpakt in een heel chique doosje, het was net Kerst toen ik dat zag.
Ik heb de zilveren ketting genomen met mijn naam er aan.

Image and video hosting by TinyPic


De kwaliteit van de ketting is niet echt 'luxe' het slotje was bij mij in eerste instantie afgebroken, maar na wat knutsel werk heb ik 'm er wel weer aangekregen. Dat vind ik wel een tegenvaller, want je verwacht natuurlijk wel goede kwaliteit voor een best prijzige ketting. Ik heb nog een aantal reviews doorgelezen, en ik denk gewoon dat mijn ketting pech heeft gehad. Als dit ook bij die van jou gebeurt kan je 'm gewoon retourneren en krijg je een nieuwe opgestuurd. Goede service dus!
Ik vind de look van de ketting bij mijzelf niet echt heel mooi. Ik heb sieraden die ik standaard iedere dag draag, en die verkies ik boven deze ketting. Ik weet niet waarom.. maar ik voel mij een beetje bekeken als mijn naam om mijn nek hangt.

Image and video hosting by TinyPic

Het is een heel leuk cadeau voor bijvoorbeeld je vriend of vriendin, want het is echt heel persoonlijk.
De ketting kost 27,95 en er zijn geen verzendkosten aan verbonden. De ketting is te bestellen op http://www.mijnnaamketting.nl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...