Pages

zaterdag 5 maart 2011

Review: Makeup Store 'Pixel Spring look 2011 - nagellak & twingloss/oogpotlood



Image and video hosting by TinyPic


In het vorige review artikel van Make Up Store, liet ik jullie de oogschaduws en eyedusts uit de Pixel Spring look zien. Deze keer zijn de nagellakjes, de lipgloss & het oogpotlood aan de beurt.

Er zijn 3 nagellakjes in deze collectie. De kleuren lopen niet in elkaar over en zijn eigenlijk het tegenovergestelde van elkaar, maar ik vind de kleuren wel heel erg mooi...


Image and video hosting by TinyPic 
Van links naar rechts:
Kristel: een koraalrode kleur
Lucia: teal/blauw shimmery
Annelie: Bronsbruin

Alle drie de lakjes dekken na 2 laagjes. Vooral Kristel en Annelie vind ik mooi, Kristel is een felle koraal kleur en Annelie een nude bruin kleurtje die mij veel doet denken aan Absolutely Chinchilly van Catrice (dupe)
De lakjes kosten €14,50 per stuk


Image and video hosting by TinyPic 

En dan de twee laatste producten uit deze collectie, de eyepencil en de twingloss. Vooral de twingloss sprak mij heel erg aan, omdat het er zo apart uitziet.
Image and video hosting by TinyPic 
De Twin-gloss heeft twee 'aparte' kamertjes in de gloss. Het grijze wat je ziet is een pigment, en het doorzichtige glitterende is de clear gloss. Het doel van deze lipgloss is om deze twee te mengen en zo elke keer een unieke kleur te krijgen op je lippen. Hoe meer je naar het centrale punt drukt (het midden), hoe grijzer en intenser de gloss wordt.

Image and video hosting by TinyPic

Zoals je ziet heb ik links amper gedrukt, en rechts wat harder. Wel jammer dat het pigment grijs is en niet bijvoorbeeld roze. Ik denk niet dat de meerderheid van de vrouwen met grijze lippen gaat rondlopen.
Al hoewel, het is een apart product en had het niet eerder gezien. De kleur is Lead en kost €15,50.

Image and video hosting by TinyPic


Het oogpotlood is in de kleur; Seduced by The Dark een donkerbruine kleur met een matte finish. Het oogpotlood is lekker creamy en glijdt over je ooglid. Een goed oogpotlood wat de hele dag op zijn plaats blijft.  Deze kost €15 wat ik een goed bedrag vind voor een oogpotlood waar je heel lang mee zult doen.

Ik ben vooral blij met de lakjes en het oogpotlood! Vooral het oogpotlood gebruik ik echt dagelijks. Er komen nog NOTD's met de lakjes.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...