Pages

vrijdag 29 april 2011

Info, update, enquete en meer!

Yes, eindelijk weer mijn foto's! Ik zal weer elke dag 1 of 2 artikels posten zolang ik er tijd voor heb. De komende 2 weken heb ik genoeg tijd, aangezien ik bijna vakantie heb :)
Mijn bezoekersaantallen zaten echt in een giga dip, maar 100 unieke bezoekers per dag terwijl ik er aan het begin van het jaar 500+ had! Ik heb weer zin in het bloggen dus ga er weer wat meer energie in steken.

Dan de enquete, ik wil jullie allemaal bedanken voor het invullen! De resultaten:

1) Hoe oud ben je?
De leeftijden lagen tussen de 12-31 jaar. De meeste meiden waren tussen de 15-19 jaar, waar ik ook op gegokt had.

Hoe ben je op Lovethatmakeup gekomen?


1 Via Twitter 15.00%
2 Via Bloglovin 15.00%
3 Via een andere site/blog 70.00%


Statistieken voor vraag 3 : Hoe vaak bezoek jij Lovethatmakeup?


1 Ongeveer één keer per week 14.29%
2 Ongeveer één keer per dag 64.29%
3 Meerdere keren per dag 19.05%
4 Elk uur 2.38%


Statistieken voor vraag 4 : Laat je wel eens een comment achter?

1 Ja 26.19%
2 Nee 23.81%
3 Soms 50.00%


Statistieken voor vraag 5 : Wat vind je van de lay-out van Lovethatmakeup?

1 Overzichtelijk 71.88%
2 Iets te roze en kinderlijk. 12.50%
3 Rommelig 6.25%
4 Te eenzijdig 9.38%


Statistieken voor vraag 6 : Wat vind je van de header? (de grote afbeelding helemaal bovenaan mijn lay-out)

1 Heel mooi 18.92%
2 Mooi 40.54%
3 Prima 37.84%
4 Lelijk 2.70%


Statistieken voor vraag 7 : Wat vind je van de zelfgemaakte foto's in de artikels?

1 Mooi genomen en scherp. 33.33%
2 Gaat wel, soms zijn ze wat minder maar meestal wel goed. 61.90%
3 Nee, de meeste zijn onscherp en de kleuren komen niet goed tot zijn recht 4.76%


Statistieken voor vraag 8 : Welk artikel(s) vind je het leukst om te lezen/zien?

8.1 Look van de dag, dit kan zijn NOTD, EOTD etc.. 42.86%
8.2 Review 59.52%
8.3 Preview 21.43%
8.4 Stash 61.90%
8.5 Informatief artikel zoals: 'Hoe lak je je nagels.' 30.95%


Statistieken voor vraag 9 : Welk artikel lees je liever niet, en sla je over?

1 Ik lees elk artikel die je schrijft 32.43%
2 Review 2.70%
3 Preview, 21.62%
4 Look van de dag, zoals: EOTD, NOTD, LOTD etc. 16.22%
5 Stash 5.41%
6 Informatief Artikel 21.62%



Ik vind het heel leuk om te lezen dat jullie bijna alle berichten van mij lezen! Dat geeft toch wel weer een positieve boost. Ook erg leuk om te zien dat de meeste reviews en looks het leukst vinden, hier stem ik volledig mee in. Dit zijn ook de artikels waar ik mij graag op focus. De Stash-artikels staan bovenaan wat ik al wel wist, vind ik ook zelf het leukst om te zien (de foto's).

Jammer dat 50% soms een comment achterlaat, comments vind ik hartstikke tof om te lezen! Zo kan ik jullie mening ook te weten zien te komen en zo komen we ook met elkaar in contact.
Op de open vragen is er verschillend geantwoord, maar uit het meeste kwam dat ik het goed deed. Dit vind ik zo tof om te lezen! Ik schrijf artikels met heel veel plezier, en vind het ook geweldig dat jullie het ook plezierig vinden om mijn blog te bezoeken.

 By the way, ik ben bezig met wat winacties te organiseren om de zomer te vieren. Stay tuned for that!
Allemaal super erg bedankt voor het bezoeken en commenten I <3 y'all
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...