Pages

vrijdag 29 april 2011

Review: Shills BB Cream

Image and video hosting by TinyPic 

De BB Cream is een populair product op YouTube, blogs en websites. Het zou de wonder crème zijn tegen acne, huidveroudering en oneffenheden. Ik was zelf ook heel erg nieuwschierig of het echt de dekking gaf als een foundation en een goede werking had. Ik heb mijn BB cream op Ebay besteld bij deze verkoper. Voor nog geen 6 euro lag twee weken later deze tube bij mij op de mat! Ik kwam er wel achter dat dit de 'fake' versie is van de echte Shills BB Cream, maar hé bb cream blijft bb cream als het product maar werkt!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Waarom zou dit HET product moeten zijn? BB cream staat vooral bekend om zijn verzorgende en beschermde werking. Er zit vaak een hoge SPF in een bb cream soms wel tot 50SPF! De crème beschermt dus meteen tegen veroudering aangezien de zon voor de meeste veroudering zorgt op je huid. Het is een hele zachte crème en zorgt dat je poriën minder zichtbaar zijn en geeft een genoeg dekking. Het is geen getinte dagcrème aangezien het wel de dekking geeft van een medium dekkende foundation.

Image and video hosting by TinyPic 

De crème ruikt heel fris, maar voelt wel dikkig aan. Ik had nog geluk dat de kleur precies met mijn lichte huid machte! Nu ik een beetje bruiner ben matcht de kleur al niet meer, dus daar moet je wel rekening mee houden. De crème geeft echt een hele mooi egale dekking, mijn huid ziet er verzorgt uit nadat ik het heb aangebracht. Je moet wel uitkijken dat de BB cream lichtelijk grijs uitslaat, dit trekt na verloop van tijd weg maar in het begin zie je dat dus wel.
Ik merk zeker wel verschil aan mijn huid, maar het geeft geen drastische veranderingen. Ik vind het vooral ook fijn dat er een SPF in het product zit. Als je je gezicht na het aanbrengen afpoedert met wat transparante poeder blijft de BB cream de hele dag perfect op zijn plek.

Goede crème dus, en zeker voor de meiden onder ons die gewoon 1 product op hun gezicht willen smeren die alles doet. Deze BB cream is dus nep, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Voor die 6 euro kan je het zeker eens proberen!
Heb jij ervaring met BB Cream? En wat van vind jij ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...