Pages

zondag 10 april 2011

Review: Pupa Rapid Action Lip Volumizing Lipsticks

Image and video hosting by TinyPic 

Pupa is met een nieuwe lijn lipsticks uitgekomen voor dit voorjaar. De Rapid Action Lip Volumizing Lipsticks, een mond vol ja, zijn volumizing lipsticks die de lippen een lichtelijk 'plump' effect geven. lees verder voor foto's en swatches!


Image and video hosting by TinyPic


Mooie rode verpakking, chique!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 
Van Links Naar Rechts: 400 Vintage Red, 403 Euphoria Red, 101 Nude Rose, 300 Natural

De lipsticks zien er echt geweldig uit! Vooral dat er in de lipstick nog eens PUPA staat geeft een chique en goede eerste impressie. 

Image and video hosting by TinyPic 
Van Links Naar Rechts: 400,101,403,400

De lipsticks geven goede pigment af en voelen lekker romig aan. Geen tintelend effect of iets dergelijks, ze voelen gewoon aan als normale creamy lipsticks. Op naar de swatches!

Image and video hosting by TinyPic 
 Natural leek op de persfoto's nogal bruin, daarentegen valt ie vrij roze uit. Het is een aparte kleur roze die ik nog niet in mijn collectie had, erg blij mee!

Image and video hosting by TinyPic 
Zoals de naam al zegt, de perfecte Nude Rose. Ik heb een MAC lipstick in Nude Rose, wat mijn favoriete lipstick is. En deze lijkt daar heel erg op! Dit vind ik de mooiste kleur van allemaal.

Image and video hosting by TinyPic 
Euphoria Red is een rode kleur met oranje ondertoon, persoonlijk vind ik met een blauwe ondertoon mooier. Wat wel een pluspunt is, is dat de kleur volledig dekt na 1 laagje!

Image and video hosting by TinyPic 
De laatste kleur,Vintage Red, is een beetje donkerrood. Sorry voor het slordige aanbrengen, maar kreeg de kleur er gewoon niet beter op! Ik vind het een mooie kleur voor een chique diner of iets dergelijks.
Pupa heeft weer zichzelf bewezen en goede lipsticks uitgebracht. De prijs ligt wel wat hoger daardoor, want deze schatjes kosten 19,50 euro per stuk. Even slikken, maar denk ik wel het geld waard!
Check www.pupa.nl voor de verkooppunten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...