Pages

donderdag 26 mei 2011

Review: MAC Surf Baby! My Paradise powder.

Image and video hosting by TinyPic 

Herinneren jullie je nog de preview van paar dagen geleden? Ik heb de prachtige My Paradise poeder van MAC in mijn bezit! Vorig jaar was de Marine Life uit de to the beach collectie een must, en dit jaar is dat de My Paradise poeder! Een mooie cheekpowder met een prachtige hibiscus bloem in het goud!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De poeder komt in een witte verpakking, de ene is er fan van de ander vindt het verschrikkelijk. Ik vind het niet de mooiste verpakking van MAC maar ook niet de lelijkste.

Image and video hosting by TinyPic 

De poeder kleur komt iets oranje over, maar het is wel echt een perzikkleurtje. De hibiscus bloem is wel een overspray, dus 2 a 3 keer gebruiken en het goud gaat vervagen. 

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De bovenste swatch is het goud en de poeder gemengd, daaronder het goud en dan de poeder zelf. Ik vind het een mooie warme, maar vooral unieke poeder. Heb nog nooit zo'n soort gelijke kleur gezien. De swatches zien er nogal licht uit, maar als je de poeder oppakt met een kwast heb je echt maar heel weinig nodig voor een mooi effect.
Ik vind het echt een collecters item, zeker voor de MAC limited edition gekken onder ons! De poeder kost dan wel 28 euro, en zal vast al overal zijn uitverkocht. Een prachtige poeder waar je uren naar kunt staren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...