Pages

vrijdag 6 mei 2011

Review: Maybelline Colorsensational Luscious Lipgloss

Image and video hosting by TinyPic 

Maybelline komt voor deze zomer met heerlijke fruity lipgloss'es uit. De Colorsensational Luscious lipgloss is een frisse, fruitige en glanzende lipgloss, perfect voor deze zomer:
Smaakmakers… alle 6 luscious gloss tubes hebben een matching afbeelding dat overeenkomt met het smaakje – van grapefruit tot watermeloen, aardbeien, kersen maar ook chocola, toffee en veel meer lekkers!
Ik heb de kleur/geur Berry Bella, een lipgloss die de kleur your-lips-but-better heeft.



Image and video hosting by TinyPic 

De lipgloss komt in een tube, hier ben ik persoonlijk niet zo fan van. Sommige vinden het hygienisch, anderen weer niet. Ieder heeft hier zijn mening over. De gloss ruikt naar framboos, het is geen chemische geur dus das weer een pluspunt!
Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic 
Het is een frisse gloss, lekker glanzend en ruikt vooral heerlijk! De gloss geeft mijn lippen een lichte roze gloed, wat heel natuurlijk staan.
Over het algemeen een fijne gloss die voor er bij een leuk iets is. Ik vind het niet echt spetterend dat ik zeg die moet je hebben.
De gloss kost €5,99 en liggen nu in de winkel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...