Pages

zondag 8 mei 2011

Shoplog: Kruidvat 50% korting actie

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb natuurlijk ook gebruik gemaakt van de 50% korting actie twee weken geleden bij het Kruidvat. Het nieuwe assortiment van Catrice moest ik plunderen, en heb een aantal mooie dingetjes meegenomen!
Image and video hosting by TinyPic 

Ik kocht drie Lip Appeal gloss'es van Catrice. Ik had er al eentje en vond deze heel fijn! Ik heb de kleuren; 020 First Kiss 030 Sweeten Up & 040 Hello Darling. Het zijn hele fijne lichte glossjes, en natuurlijk zomerse kleurtjes!

Image and video hosting by TinyPic 

Ik ben een luilak wat betreft eyeliner, ik wil het elke dag dragen maar ook heel snel aanbrengen. Ik had al goede dingen gelezen over de nieuwe Liquid Liners van Catrice, en heb er twee meegenomen. Dating Joe Black is de normale zwarte en Don't Leave me is de waterproof zwarte versie.
Verder kocht ik het nagellakje in Sir Yes Sir!, een mooie legergroene kleur. Ik wilde ook wel eens de topcoat van Catrice testen, dus nam de quick dry & high shine topcoat mee voor 1,25 euro.

Image and video hosting by TinyPic 

Ook heb ik in diezelfde week nog eens geshopt, en weer geslaagd. Deze keer het Catrice lakje in Sand-fransisco, ik vond 'm mooi maar toen ik 'm op had was het een kleur die niet bij me past. Miskoopje dus! Ook kocht ik nog een Essence Stay with me gloss in candy bar. Ik was erg benieuwd naar deze gloss en voor die 99 cent heb ik 'm meegenomen.
Goed geslaagd dus, wat hebben jullie gekocht in deze week?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...