Pages

woensdag 1 juni 2011

Budget Review: Essence Sun Club All Over Shimmer highlighter

Image and video hosting by TinyPic 

Ik hou van budgetmerken! Heerlijk om rond 3 uur 's middags in een Kruidvat te staan en allemaal make-upjes door mijn handen te laten glijden, nieuwe dingen uit te proberen en soms wel eens wat meenemen. Ik heb weer twee geweldige producten ontdekt die ik echt iedereen kan aanraken. Vandaag de All Over Shimmer van Essence!

Image and video hosting by TinyPic 

Het eerste product wat mij meteen in het goede keelgat schoot was de Sun Club All Over Shimmer. Deze poeder deed mij heel erg veel denken aan de Bobbi Brown Shimmer Brick. Een prachtige poeder, maar ook met een prachtig-duur prijskaartje eraan. Ik testte vol enthousiasme de Essence versie uit en ik kan je vertellen, het is een topper!
Je kan deze poeder dus over je hele lichaam gebruiken, en is echt een handig multifunctioneel product voor o.a. op vakantie, weekendjes weg slaapfeestjes en nog veel meer. Het kan een prachtige body shimmer geven of een mooie bruine smokey eyes creeren.

Photobucket



Image and video hosting by TinyPic 

                                Photobucket 

Check de pigmentatie, echt super goed! Niet kruimelig, en over elke kleur zit een prachtige gouden glans. Je kan met dit palettje echt een super mooie bruine ooglook maken, als jullie interesse hebben in een EOTD laat het mij weten! 
De poeder is echt fijn in gebruik, je hebt maar heel weinig nodig voor het juiste effect.
En dan krijg je dus een dupe van een Bobbi Brown product voor de prijs van 3,50! Voor die prijs kan je dit product toch niet laten liggen? 
Ik raad de poeder zeker aan, als je 'm nog niet hebt. Als je deze highlighter/bronzer wel hebt wat vind jij ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...