Pages

zaterdag 4 juni 2011

Review: The Body Shop Honey Bronze (bronzer & lipgloss)

Photobucket 

Jullie hebben deze producten vast al op andere blogs en websites gezien, volgensmij ben ik nu de allerlaatste die deze producten gaat reviewen.  Anyway, The Body Shop heeft weer een prachtige zomer collectie op de markt gebracht die echt helemaal in het plaatje past van een gebruinde huid en bij zonsondergang op een terrasje zitten. De producten uit deze collectie zijn gemaakt van Community Fair Trade honing- en bijenwas. De producten hebben een vochtregulerende werking die huid weer laten stralen. Let me introduce you the Honey Bronze collection!

Photobucket


Photobucket 

De bronzer komt in een strakke, dunne verpakking. Het fading-effect op de bovenkant vind ik er heel Guerlain achtig uit zien, heel gaaf. Ik heb bronzer nummer 02 Fair matte, die eigenlijk iets te licht is voor bronzer en daardoor kon ik geen goede swatch maken. Ik kan 'm gewoon als all-over poeder gebruiken. Voor de meiden met een lichte huid is deze bronzer helemaal perfect.

Photobucket


Photobucket


Photobucket 

De gloss'es uit deze collectie, oftewel de Lip Nectars zijn echt heel fijn! Het zijn hydraterende lipglossjes met wel 14ML product in de tube! Dit is echt heel veel voor een lipgloss! Ik heb de kleur Honey Beige, een bronze kleur met glitters.

Photobucket 

De gloss is transparant met gouden glitters, staat gewoon heel basic op de lippen. De gloss is wel plakkerig, dus als je daar niet van houdt kan je deze gloss maar beter passen.
Ik vind het echt een geweldige collectie, zelf ben ik nog zeer benieuwd naar de Dry Oil. De olie zal echt geweldig staan op gebruinde benen. De gloss kost 14 euro en de bronzer 14,50 euro. Vooral de bronzer heeft een fijne prijs voor de geweldige Body Shop kwaliteit.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...