Pages

maandag 6 juni 2011

Win: Make-up Goodiebag t.w.v. 90 euro!

good 

Ik heb weer een leuke winactie! Ik heb laatste mijn stash doorzocht en heb een heleboel make-upjes die ik alleen geswatched heb, en daarna maar in de la heb gelegd. Ik kan hier denk ik wel iemand mee blij mee maken? Ik heb een goodiebag t.w.v 90 euro samengesteld. Het thema is: Blauw! Er zitten producten in van o.a. Pupa, GOSH, Bourjois, Catrice, The Body Shop en meer! Ben jij geinteresseerd hier in? lees dan verder!
Wat moet je doen voor deze winactie? Ten eerste zou ik het leuk vinden als je de volgende dingen deed:

-Dit artikel Liken op Bloglovin! Als je mij nog niet volgt op Bloglovin klik dan hier. Klik op Like this en voila you're done!


-Wees een beetje up-to-date met de artikels, laat zo nu en dan een reactie achter. Zorg dat ik je naam een beetje herken! ;)

Wat moet je doen?
Ik wil dat je een comment achterlaat en daarin zet wat jij gaat doen deze zomer. Ga je op vakantie? Of heb je een nieuw vakantiebaantje? Laat het me weten! Vergeet niet een geldig e-mailadres in te vullen zodat ik je wel kan bereiken. Doe dit voor 25 juni 00.00 uur en wie weet win jij deze goodiebag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...