Pages

vrijdag 10 juni 2011

Review: Bourjois Minerale Douche

hai 139


Ik kocht vroeger op vakantie in Frankrijk altijd Bourjois deo en douchegel. Het was hier toen nog niet verkrijgbaar, en voor mij was het echt het souvenir uit Frankrijk. De leuke verpakking met het gouden bolletje op de dop, ik kan mij geen vakantie herinneren waar ik geen Bourjois product heb gekocht. Nu ben ik nog steeds gek op de Bourjois douchegels en ze hebben weer drie nieuwe varianten gelanceerd! De Minerale Douche Gels in Scrub, Hydraterend & Glans! Drie heerlijke douchegels verrijkt met 100% natuurlijke actieve mineralen. Lees verder voor foto's, info en mijn mening.

De douchgels zijn dus verrijkt met 100% natuurlijke actieve mineralen. Tevens zijn de douchegels ook hypoallergeen, bevatten geen zeep en geen parabenen. De douchegels zijn dus eigenlijk geschikt voor iedereen, aangezien er ook drie verschillende soorten zijn.

hai 140


De eerste douchgel is de Scrub wit zand. Deze variant bevat een 95% natuurlijke formule met uiteraard wit zand. De douchegel maakt de opperhuid perfect glad en verwijdert op een zachte manier de dode huidcellen. De douchegel ruikt heel fris, dit komt door de ylang-ylang & jasmijn! Al met al een zachte hele milde scrub voor dagelijks gebruik.


hai 141


De volgende flacon is de hydraterende, dit is de blauwe versie. Deze hydraterende douchegel bevat actieve mineralen en sporenelementen uit de zee. Deze douchegel schuimt extra goed en zorgt voor extra verzorging en natuurlijk voor een extra schoon gevoel. De geur is heel fris, met als topnoot waterakkoord en deze is versterkt met bergamot, witte lotus en watermeloen. Je ruikt als je goed snuffelt inderdaad een beetje watermeloen! Deze geur bevalt mij het meest van alle drie de douchegels, perfect om wakker te worden onder de douche 's ochtends!

hai 142


De laatste Minerale douchegel is de versie Glans! Deze douchegel schuimt rijkelijk en bevat rozenkwartspoeder waardoor je huid een mooie glans krijgt. De geur heeft wat van citrusvruchten en lelietjes-van-dalen met een musk ondertoon. Verfrissend en je wordt verwendt!

hai 143



Van links naar rechts; scrub, hydraterend en glans.

Ik vind de douchegels van Bourjois altijd een topper, voor mijzelf maar ook als cadeau voor anderen! De flacon heeft een luxe uitstraling en brengt bij iedereen wel en glimlach op zijn gezicht.

De Bourjois Minerale douchegels kosten 3,19 euro per stuk en zijn te koop bij De Drogist
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...