Pages

maandag 13 juni 2011

Update!

Image and video hosting by TinyPic 

Jullie zullen 't vast al hebben gemerkt, het ligt hier op mijn blog allemaal even stil. Dit komt omdat ik nu midden in een repititieweek zit, en hier kei- en kei en kei hard voor moet leren. Ik ben ook nog eens verkouden en ziekjes dus het is even lastig om updates te schrijven.
Daarom zullen er deze week even geen artikels online staan, even een weekje rust zodat ik mij 100% kan focussen op school en de laatste loodjes goed afleg. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor!

Nu ik dit artikel heb geschreven ga ik lekker weer met mijn neus in de schoolboeken en jullie zullen mij volgende week weer terug zien. Op de hoogte blijven van alles, volg mij op Twitter!

Vergeten jullie trouwens niet de winactie? Je kan een make-up goodiebag winnen met een inhoud van 90 euro! Klik hier

Pssst... bij 600 bloglovin volgers zal er waarschijnlijk nog een winactie online komen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...