Pages

donderdag 23 juni 2011

Review: Illamasqua Medium Pencils

Photobucket

Illamasqua is getting her way to the top! Illamasqua komt steeds weer met prachtige producten uit, mooie collecties en vooral unieke producten. Illamasqua is er weer in geslaagd om een product op de markt te brengen wat ik nog nooit eerder heb gezien. De Medium Pencils zijn de nieuwe potloden van Illamasqua, die je overal kunt gebruiken. Op je gezicht, ogen & lippen! Multifunctioneel en er zijn ook nog eens gewaagde kleuren verkrijgbaar. Lees verder voor meer info/foto's/mijn mening!


Photobucket


Photobucket 

De verpakking is (zoals wij gewend zijn bij Illamasqua) strak en chique. De producten zien er altijd erg luxe uit en geven mij waar-voor-je-geld gevoel.

Photobucket


Photobucket 

Ik heb drie kleuren, van boven naar beneden;Whiplash, Errant en Hex. Drie totaal verschillende kleuren, de meest aansprekende is natuurlijk Whiplash. My Oh My, ik heb nog nooit zo'n fel lime-groen oogpotlood gezien. Sowieso zijn er echt knalkleuren beschikbaar van deze medium-pencils, zoals baby-blauw, geel en helder paars.
Je kan de potloden dus gebruiken op ogen, lippen en gezicht. Je kan de oogpotloden blenden als oogschaduwbasis, een liplijntje er mee zetten of gebruiken als blush/bronzer of concealer. Zo'n heldergroene kleur is natuurlijk alleen geschikt voor de ogen, wie gaat er nou met felgroene lippen lopen?


Photobucket 

De kleuren zijn heel intens, wat mij echt heel erg verraste!  Als je zo naar het potlood kijkt denk je dat het een vrij hard en droog potlood is, terwijl de potloden vrij creamy zijn en makkelijk te blenden. Voor de beste pigmentatie is een scherp puntje wel nodig, dus zo nu en dan even bijslijpen. 
  • Whiplash is een lime-groene kleur
  • Errant lijkt zwart maar is donkergroen
  • Hex is een nude kleur
Sinds ik Hex heb, gebruik ik 'm elke dag. Wat een geweldig potlood! Ik gebruik Hex als lijntje op mijn waterrand van mijn oog. Vele van jullie weten, dat als je wit oogpotlood op je waterrand aanbrengt je er wakkerder uit zien. Wit vind ik iets te hard, vooral in combinatie met mijn bruine ogen. Een huidskleurige potloodje is dan ideaal! Geeft hetzelfde effect alleen wat minder dramatisch.

Ik ben helemaal verliefd op de Medium Pencils, en raad je zeker aan om eens een kijkje te nemen op de site van Illamasqua. De Medium Pencils kosten £13.00 en er zit 1,5 gr in 1 potloodje. Prijzig, maar helemaal het geld waard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...