Pages

vrijdag 24 juni 2011

NOTD: Catrice Petit Four As Dessert

Image and video hosting by TinyPic 

De Ultimate Nudes lakjes van Catrice liggen alweer een tijdje in de schappen, en zal nu ondertussen al weer één van de laatste zijn die er wat over schrijft! Ik ben gek op korte-nude-gelakte nagels. Dit trekt mij gewoon heel erg, vooral in de zomer. 
Petit Four As Dessert is een echt huidkleurig lakje. Bij sommige handen kan een nude nagellak 'viezig' staan, hier heb ik soms ook last van. Dit is een kleurtje dat niet viezig staat, dit komt denk ik vooral door de shimmer in de nagellak.

Image and video hosting by TinyPic 

Er zitten echt minuscule glitters in de nagellak, die vooral in het zonlicht goed te zien zijn. De lak lijkt op de foto's nogal donker, maar dat is ie in het echt niet. 


Image and video hosting by TinyPic 

Is deze foto geen plaatje? Twee laagjes en je krijg al de perfecte dekking! Ik heb ook nog eens goed de shimmers op de foto kunnen zetten, en believe me dat is een lastige klus ;-). Ik ben gek op dit lakje, en heb hem al vaak gedragen. Aanrader dus!
Ben jij ook zo van de nude lakjes, of pass jij ze liever?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...