Pages

zaterdag 25 juni 2011

Shoplog: H&M Sale shoppen (beauty)

Image and video hosting by TinyPic

Alle Sale borden hangen weer in de etalages, de 'sla je slag' teksten in de folders zijn er weer kortom; de zomersale is weer begonnen! Om mijn vakantie goed te beginnen heb ik wat dingetjes hier en daar gekocht, vooral kleding maar daar heb ik geen behoefte aan om te laten zien. Dus ik show mijn beautyspulletjes maar!

De H&M beauty-afdeling heb ik altijd al super gevonden! Voordat er een echte 'hype' begon rondom de body spullen en nagellakjes, had ik ze al ontdekt. De glossjes, poeders, bodylotions ik ben van alles fan! Nu waren er weer grote rode stickers op heel wat producten geplakt, en natuurlijk kon ik die niet laten liggen. Ik mocht twee spulletjes uitkiezen van mijzelf, en heb mij daar ook goed aangehouden (stiekem wel een beetje gecheat ;-))

Ik kocht ten eerste een mini-setje bodysplash van Hello Kitty. De verpakking, de flesjes, de kleurtjes everything stared at me! Ik moest ze gewoon hebben, en als er dan ook nog eens in 1 euro sticker op geplakt zit... tsjaa... niet te weerstaan! Normaal gesproken 3,95 en nu 1 eurie, en dat voor 4 flesjes a 30 Ml!

Ook kocht ik een mini handcrème die ik al vaker door mijn handen had laten glijden. Mijn all-time favorite handcrème is die van L'Occitane, maar dat is een reus van een tube. Ik vond deze er super erg op lijken, de geur, de verpakking en voor 1 euro nam ik 'm mee! Ook was deze normaal gesproken 3,95 euro en nu maar 1 euro.

Budget shopping dus! Ook heb ik nog een Essence concealer gehaald, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten *oops*, maar daar zal vast nog wel een artikeltje over verschijnen.

Hebben jullie al wat in de sale gescoord? Pssssst vergeet niet de winactie waarbij je een goodiebag met makeupjes kan winnen t.w.v 90+ euro!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...