Pages

zondag 26 juni 2011

Handig! MakeupStore Palette

Image and video hosting by TinyPic

Potjes, doosjes, kleine palette wie kent het niet? Als beautyliefhebber heb je al snel een overdosis aan doosjes oogschaduw. Sommige vinden het juist fijn om alles in een apart doosje te hebben, en anderen willen het juist allemaal georganiseerd hebben in 1 handig palette. Makeupstore heeft voor hun producten een heel handig en vooral nieuw systeem bedacht! Ik noem het maar het Click & Go Palette!

Image and video hosting by TinyPic
Het palette is een grote zwarte doos, vrij dik en voelt heel licht aan. Wat mijn totaal niet verrast, aangezien de Microshadows en blushers van gigantisch formaat zijn! Het palette is van plastic en ziet er gewoon basic en strak uit. Hoe werkt het nou? Je haalt het dekseltje van het potje af en klikt heel gemakkelijk het doosje in het palette. Je hoeft dus niet te klooien met overpotten en de pan eruit te halen, je kan gewoon het doosje in zijn geheel erin klikken. In de doos passen 8 oogschaduws, maar je kan er ook blushers of bronzers in klikken.

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 


Image and video hosting by TinyPic


De oogschaduws en blush steken wel een beetje uit, maar opzich erger ik mij daar niet aan. Als de potjes maar goed en stevig blijven zitten vind ik het nier erg! Dit palette is wel uitsluitend voor producten van Makeupstore en dus niet geschikt voor andere merken. Ook bevat het palette geen magneetjes om de potjes vast te houden, want de doosjes passen er precies in en klikken dus vast.

Ik vind het er heel erg mooi en strak uit zien, veel overzichtelijker dan losse doosjes. Zo kan je ook in 1 oogopslag zien wat voor kleuren je hebt. Jullie zijn vast ook wel benieuwd naar swatches van de blushers/oogschaduws? ;-)


Image and video hosting by TinyPic 
V.l.n.r.: Blush Must Have, Blush Posh, 
Oogschaduws: Beautiful Morning, Fade, Upper East, Bubble, Fizz, Take off

Ik ben heel erg blij met dit palette, het is vooral heen handig en overzichtelijk. Je koopt het palette leeg, zonder inhoud, en kost 27,50 EUR in de Makeup Store in Amsterdam



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...