Pages

dinsdag 28 juni 2011

Tag: BBB Essentials

Image and video hosting by TinyPic 

Ik ben weer op een geniale tag gekomen, nouja ik noem 'm geniaal. Door het lekkere, maar vooral warme weer gaan de meeste meiden naar het strand of naar het zwembad of misschien gewoon chillen in het park. Wat zijn jou musthaves die jij echt mee moet hebben in je Beauty Beach Bag (bbb)? Wat neem jij mee naar het zwembad of naar het strand? Ik heb deze tag op touw gezet en ben benieuwd wat mijn bezoekers maar ook andere bloggers zoal mee sleuren!

Voorwaarden:
- Plaats de link van diegene die je getagd heeft.
- Plaats het plaatje van de tag in de post, zodat iedereen 'm herkent.
- Noem minimaal 5 musthaves in je BBB het limiet is onbeperkt (eventuele foto erbij).
- En tag minimaal 3 bloggers om de tag over te nemen.

Oke, dus wat neem ik zoal mee?

- Zonnebrand
Smeren, smeren, smeren. Een flacon Clinique SPF 15 mag echt niet ontbreken in mijn toilettasje.

- Lippenbalsem.
Een lippenbalsem, en het liefst met SPF, heb ik ook altijd bij mij. Door het warme weer en het zoute zeewater drogen mijn lippen ontzettend snel uit. Ik neem meestal een stick vorm mee aangezien dit wat makkelijker is.

- Serum
Ik heb altijd een mini tube haarserum van John Frieda bij mij. Vooral omdat ik krullen heb is het belangrijk dat ik mijn haar wat vetter hou, en de zee helpt daar niet echt bij. Nadat ik het water in ben geweest doe ik er even wat serum in.

- Wattenstaafjes
Ik doe meestal waterproof mascara op naar het strand, maar het komt nog wel is voor dat de mascara toch wat uit gaat lopen. Ik wil er niet als een panda bij lopen, dus ik heb altijd wat wattenstaafjes bij me just in case.

- Body Splash
Door het warme weer kan je gaan zweten of beetje klam aanvoelen. Een body spray verfrist en laat nog eens een lekker licht geurtje achter. Een mini body spray mag dus ook echt niet ontbreken!

Ik ben benieuwd wat jullie meenemen dus laat in de comments achter wat jij zoal meeneemt?
Vervolgens tag ik de volgende dames:

- Ilja van Beautypolish
- Silja van Sillysilsil
- Linda van Beautytreat
- Martine & Willemijn van LiveLifegorgeous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...