Pages

zondag 10 juli 2011

Hi there! (vakantie,1 jaar, jarig,winactie etc.)

Bonjorno Bella's! Jullie zullen wel denken, een week niks gehoord geen twitter geen blogposts. Dat kan wel kloppen, want op het moment dat ik dit nu aan 't typen ben zit ik in Italia! Ik ben er nu een week en heb het super erg naar mijn zin, lekker weer lekker eten gezellig mensen. Ik geniet volop! Bericht nummer 1 dus: ik leef nog :)

Nu het tweede, vandaag ben ik jarig! Ik ben 15 jaartjes jong nu en vier dit met veel plezier in Italia. Wie wil er nou niet in 32 graden jarig zijn en op het strand liggen?

En dan toch wel het leukste nieuws voor jullie, Lovethatmakeup bestaat op blogger precies 1 jaar!! Vorig jaar maakte ik de overstap van web-log naar blogger en myohmy wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. En wat is mijn blog sindsdien gegroeid, check mijn bloglovin volgers alleen al! Ik ben een super-trotse-jarige-gebruinde-genietende blogger vandaag en wil jullie allemaal bedanken dat jullie zijn blijven hangen!

Dan over de winactie van een tijdje geleden, ik ga de winnaar bekend maken als ik terug ben van vakantie dus maak je niet druk de winnaar komt nog!

Als laatste wil ik zeggen dat ik het twittere en het bloggen ontzettend mis en als ik terug ben er weer 100% tegenaan ga!

Love you all,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...