Pages

dinsdag 15 maart 2011

Review: L'Occitane handcreme & body butter


Image and video hosting by TinyPic 
L'Occitane is een merk dat veel besproken is op meerdere blogs maar ook in tijdschriften.l Het is een Frans merk met prachtige producten. Een tijdje geleden heb ik al mijn andere producten opzij gezet en mij gefocust op het testen van deze twee luxe producten!


Image and video hosting by TinyPic 
Deze Ultra Rich Body Cream komt in een megapot! Er zit wel 200ML in deze pot, wat voor een body butter vrij veel is. Het fijne aan dit product, is dat de crème 25% uit Shea Butter bestaat. Shea Boter is heel erg hydraterend en goed voor dingen zoals striae of littekens.  
De verpakking vind ik echt heel erg apart maar wel mooi. Heel ouderwets en vintage achtig. Ook een aandachtspunt is dat er braille op de deksel staat, zo is het voor de slechtziende ook gemakkelijk te gebruiken.

Image and video hosting by TinyPic

De crème is heerlijk dik en ruikt een beetje fris, maar niet storend. Je kan de crème goed uitsmeren en trekt vrij snel in voor zo'n dikke crème. En wat houd je over? Een zacht huidje natuurlijk!

Image and video hosting by TinyPic
Het volgende product is de handcrème! Hier was ik erg benieuwd naar, want zeker in de winter zijn handen en voeten extreem droog. Ik verwachtte heel wat van dit product, sowieso van de producten omdat iedereen er zo lovend over is.



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

De verpakking is weer heel vintage, wat ik erg mooi en uniek vind. De handcrème komt in een aluminium tube wat ik nog nooit eerder had gezien. Je moet er wel van houden dat het er zo uit ziet. Tevens is de tube weer verrijkt met 20% Shea Butter en bevat in totaal 150ML, dat is immens veel voor een handcrème.
Image and video hosting by TinyPic 

De handcrème is echt heel goed. Trekt snel in, en ik heb echt het gevoel dat mijn handen de hele dag lekker zacht en gevoed zijn. Heerlijk dus!

L'Occitane is zeker een merk dat je eens kunt bekijken. Wat luxere producten voor ook wat meer centjes, maar zeker echt een bezoekje waard. 
De Body Cream kost 29  euro en de handcrème 18 euro, prijzig maar als je ergens in wilt investeren. Check zeker even de site! www.loccitane.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...