Pages

zaterdag 12 maart 2011

Shoplog: Engeland, Gewonnen & Ebay

Image and video hosting by TinyPic 

Heeee there! Al een tijdje ben ik af en aan met artikels. Ik zal het even kort uitleggen; de komende periode ga ik hard mijn best doen om elke dag een artikel online te krijgen. Ik ben ontzettend druk met van alles, dus ik zet mijn blog op de tweede plaats. Ik zal een artikel schrijven wanneer ik daar zin in heb en tijd voor heb.
Anyway ik was naar Engeland geweest in de vakantie en hierbij een shoplogje!


Image and video hosting by TinyPic 

In een pond winkel in Engeland heb ik shampoo en conditioner gekocht voor bruin haar. Ik heb donkerblond tegen het bruine aan haar. Ik wil proberen om de bruin pigmenten in mijn haar iets meer te laten spreken, daarom deze set. Allebei de flacons kostte 1 pond per stuk.
Verder ook nog schattige oorbelletjes voor maar 1 pond, kon ze niet laten liggen!
Ook waren er een aantal outlet winkels die heten TJHughs en TJmaxx. Hier verkopen ze heel veel producten, van cosmetica tot servies! Er waren bakken vol make-up van Urban Decay tot aan NYC.

Ik had een transparante poeder nodig, dus daar ben ik in geslaagd. Van het merk Almay (hier niet verkrijgbaar) heb ik een matte transparante poeder met eerst een glanzende finish en dat transformeert naar een matte finish. Deze was 3 pond. Ook nog eentje van Gspot cosmetics (klinkt heel fout), deze heeft een roze ondertoon dus dan heb ik twee verschillende, deze was 1 pond. En mijn laatste cosmetica product is een fijn glossje van Revlon, lekker basic maar goede kwaliteit, deze was 3 pond.
Je ziet het al, lekker budget geshopt maar zeker wel leuke dingen!


Image and video hosting by TinyPic 

Verder koop ik ook altijd in het buitenland tijdschriften en deze keer dus ook weer! De Marie Claire, Glamour & Elle heb ik ingeslagen. Hierbij kwamen 3 samples, een Clinique glossje, een NYR oogpotlood en een Cowshed Bodylotion. 

Image and video hosting by TinyPic 

En dan won ik nog een prijs via Twitter! Deze prijs komt van de Grazia, en ben er super blij mee. Het is een Rituals Cheek & Eye palette in Bronze, en een lipstick in de kleur Late Night. De lipstick is wat aan de donkere kant, maar het palette is geweldig!


Image and video hosting by TinyPic 
En niet te vergeten, mijn ebay oorbellen! Ik ben er super blij mee, ze zijn vrij basic en lekker vrolijk. Perfecte oorbellen voor de lente! Ook heb ik 10 gratis visite kaartjes besteld op Esprinto, hier kan je 10 gratis visite kaartjes ontwerpen en bestellen. Ik had ze binnen 3 dagen binnen en ben er super blij mee!

Laat me weten waar jullie reviews van willen zien of iets dergelijks!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...