Pages

woensdag 8 juni 2011

Review: Revlon Scented Nailpolish

Photobucket 

Ook zo'n hekel aan de geur van nagellak? Een hele sterke geur waar heel je kamer naar gaat ruiken? Revlon is met een oplossing gekomen! Revlon heeft de Scented Naipolishes op de markt gebracht. Verschillende kleuren nagellak die als ze opdrogen allemaal een unieke geur hebben. Verkooppraatje of is het wel zo? Ik heb dit product meegenomen in het testlab a.k.a. mijn nagels ;)

Een fijn weetje aan deze nagellak is, dat de nagellak geen DBP, tolueen en formaldehyde. Dit zit in bijna elke nagellak, en kan schadelijk zijn. Verder is de nagellak verrijkt met het speciale 'Film Forming System' die zorgt dat de nagellak niet snel afbladderd.

Photobucket 

Ik heb twee kleuren; Pretty in Papaya & Beach. De lakjes hebben beide maar 1 laagje nodig om goede dekking te geven, ookal breng ik er altijd twee aan om zeker van de zijn dat de nagellak goed blijft zitten.
De nagellak ruikt inderdaad naar een soort fruit smoothie, ik kan de de geuren niet echt onderscheiden maar het is wel lekker! De geur is niet heel opvallend, als je even met je handen langs je neus gaat ruik je het. Maar als je handen ver genoeg van je gezicht houdt ruik je het niet. Dat vind ik wel fijn, anders loop je de hele dag met een fruit smoothie lucht om je heen.

Morgen een aparte NOTD met Pretty in Papaya!
De lakjes zijn al verkrijgbaar sinds mei 2011, dus sla je slag met deze heerlijk ruikende nagellak! De lakjes kosten 8,95 euro
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...