Pages

donderdag 21 juli 2011

Review: Maxfactor Liquid Effect Pencil (foto's, swatches & informatie)




Image and video hosting by TinyPic 

Vloeibare eyeliner vind ik zelf heel mooi staan. Het is wel eventjes wat werk, maar dan heb je ook wat! Ik ben ook zeer gehecht aan mijn MAC Fluidline of Catrice Eyeliner, en gebruik ook bijna nooit oogpotlood op de bovenste wimperrand. Maxfactor heeft deze nieuwe interessante oogpotloden uitgebracht, die eruit zien als potloden maar het effect geven van vloeibare eyeliner. Hierbij maak je kennis met de Liquid Effect Pencils van maxfactor!

Image and video hosting by TinyPic 

Er zijn vijf verschillende kleuren verkrijgbaar, Black Fire, Brown Blaze,Silver Spark,Violet Voltage en Lilac Flame. Elk potloodje heeft aan de ene kant het potlood zitten en aan de andere kant een smudger in een speciale vorm die het blenden nog makkelijker maakt.

Image and video hosting by TinyPic 

De smudgers zijn anders dan andere oogpotlooden met smudgers. De smudgers voelen echt aan als zachte sponsjes en niet als een goedkope schoonmaakspons. Ik ben zelf geen fan van smudgers aangezien ik het smokey-effect bij een dagelijkse look niet zo mooi vind.
Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb drie kleuren: Black Fire, Violet Voltage en Lilac Flame. De potloden zelf doen mij erg denken aan de Urban Decay 24/7 Eye pencils. Zelfde vorm van het potlood en ook ongeveer dezelfde substantie. De potloodjes zijn lekker creamy en ook intens van kleur. Het potlood glijdt heel makkelijk over de huid heen en geeft in 1 veeg heel veel kleur af.


Image and video hosting by TinyPic
Niet geblend.


Image and video hosting by TinyPic 

Zoals je ziet zijn de kleuren ook echt intens. Mijn favoriet zijn Black Fire & Lilac flame, gewoon omdat ik de paarse kleur beetje vreemd vind. Maar heeft dit potloodje echt het effect van eyeliner? Nee, maar desalniettemin wel een heel goed effect als oogpotlood! Het oogpotlood blijft lang zitten en de kleur is geweldig!
De Maxfactor Liquid Effect Pencils kosten €10,99, wat ik een redelijke prijs vind. Als je bedenkt dat de kwaliteit te vergelijken is met Urban Decay. Ze zijn verkrijgbaar bij de drogist.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...