Pages

zondag 31 juli 2011

Review: Rimmel Vinyl MAX Lipgloss

Image and video hosting by TinyPic 


Jullie hebben ze vast al zien liggen in de winkels. De nieuwe Vinyl Max lipgloss'es van Rimmel Londen. Als je de reclame wel eens hebt gezien dan weet je waar ik het over heb. The One Stroke Gloss with Maxi Shine! Ik heb twee kleuren die ik voor jullie getest heb, lees mijn mening over de glossjes!

Image and video hosting by TinyPic 

Ik heb twee kleuren; 121 Excess en 201 Breathless. Beide kleuren hebben shimmers, breahtless iets meer als excess. De glossjes hebben een mega applicator waarmee je in 1 beweging je lippen kunt besmeren. Don't believe me? 


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

The brush is MASSIVE! Echt heel groot! Vergeleken met een normale lipgloss applicator is ie echt heel groot. Ook vergeleken bij mijn lippen (de kleur op mijn lippen is niet de gloss) is de applicator groot, en ik heb geen kleine lippen. Het is bij mij dan ook zo dat er teveel gloss op de applicator zit als ik de gloss aanbreng. Geen ramp, maar het brengt wel meteen erg dik aan. 

De lipgloss bevat een volumecomplex met hyaluronzuur. Dit zorgt ervoor dat je lippen lekker zacht aanvoelen en geeft een minty smaakje af. De gloss is verder heel prettig, heerlijk zacht en romig en plakt niet. Ook voel je de glitters niet op je lippen. De lipgloss overleeft een drankje wat ook erg prettig is, zo hoef je niet te blijven smeren.

Image and video hosting by TinyPic 

Het zijn echt hele fijne glossjes, vooral als je van glans houdt! De glossjes zijn verkrijgbaar zowat alle drogisterijen en warenhuizen. 
Er zitten 6 kleuren in het Rimmel Vinyl MAX lipgloss assortiment, de glossjes kosten 9,99 EUR per stuk, wat een redelijke prijs is!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...