Pages

dinsdag 2 augustus 2011

NOTD: Essen 50's Girls Reloaded

Image and video hosting by TinyPic 

De Essence 50's Girls Reloaded ligt alweer een tijdje in de winkels. Ik besteed niet meer zoveel aandacht aan de Limited Editions, maar deze sprong er wel uit! De kleur Heart Breaker vond ik zo speciaal, en had zo'n kleurtje nog niet in mijn stash. Nog niet in mijn stash? That must be a miracle!

Image and video hosting by TinyPic
Pretty Glitters!
Ik kon zo 1,2,3 geen NOTD maken maar heb de kleur wel even snel geswatched op mijn nagelwiel! 1 laagje is genoeg en dan krijg je deze prachtige kleur.

Image and video hosting by TinyPic 

Echt een leuk kleurtje voor herfst en winter, me likes! Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van Essence lakjes, neig vooral meer naar catrice, maar dit lakje lijkt me erg fijn. We zullen zien hoe die het op mijn handen doet.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...