Pages

woensdag 3 augustus 2011

Hoe ga jij om met geld?

Image and video hosting by TinyPic

De sale is weer afgelopen, de deuren gaan dicht, het is weer klaar. Pinpas gaat weer zijn huisje in en komt er de komende tijd ook niet meer uit. Geld. Het is een veelbesproken onderwerp onder de mensen, maar ook onder de bloggers. Want ja, de reviews lijden toch er wel toe dat je iemand aanspoort om iets te kopen. Maar hoe ga jij hier mee om? Geef jij eens in de zoveelheid heel veel geld in 1 keer uit, of in fases?


Ik geef mijn geld in fases uit. Ik kan zo twee maanden 20 euro uitgeven en de maand erop meteen al mijn geld er doorheen jagen. Het ligt er ook een beetje aan hoe het met mijn gevoel zit. Als ik zin heb om iets te kopen, dat ik denk; Ik wil mijzelf eens verwennen, vliegt het geld mijn hand uit. Maar soms heb ik juist weer het gevoel; geld in mijn zak houden je hebt niks nodig. Vroeger ging het anders, toen gaf ik al mijn geld maar dan ook al mijn geld uit aan beauty en cosmetica. Tegenwoordig is het echt verminderd, alleen als ik iets zie wat ik echt echt echt niet heb of iets soortgelijks dan neem ik het mee. Ik heb ook al heel veel cosmetica, waarom zou ik het er nog bij kopen als ik precies hetzelfde kleurtje lipgloss van MAC heb liggen?

Hoe zit dat met jullie? Is jullie koopgedrag ook in fases of ligt dit anders?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...