Pages

woensdag 3 augustus 2011

WinWinWin: The Body Shop Big & Curvy Waterproof Mascara

Image and video hosting by TinyPic 

Ter ere van het behalen van 600 Bloglovin' volgers heb ik een aantal winacties georganiseerd om het te vieren. 600 vind ik echt een geweldig aantal, meer dan 600 mensen lezen mijn blog! Dat is toch hartstikke gaaf!!
Daarom geef ik 3x een Big And Curvy Waterproof Mascara weg. Ideaal met het regenachtige weer hier in Nederland of om een duik te nemen op je zonnige vakantie bestemming. Wat moet je hier voor doen?
- Laat een comment achter dat je meedoet en zorg dat je me op bloglovin' volgt!
- Twitter eventueel over deze winactie, als je twitter tweet dit bericht en laat een linkje achter bij de comment:
Maak 3x kans op TBS Big and Curvy mascara waterproof bij @LOVETHATMAKEUP! Meer weten? http://www.lovethatmakeup.tk

Je kan meedoen t/m 1 september 2011 veel succes!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...