Pages

maandag 22 augustus 2011

Review: The Beauty Bakery Soy Scents

Image and video hosting by TinyPic 

Ach, ach, ach wat was mijn brandertje aan het verstoffen. Ik had eens in een opwelling een soywax brandertje gekocht voor van die heerlijke soy scents. Telkens stelde ik het kopen van de soy scents uit, geen geld of geen behoefte eraan. Tot dat ik het verrukkelijke pakket van The Beauty Bakery ontving (klik hier voor het artikel)
Vandaag dan eindelijk de review van deze heerlijke soy scents!

                               Image and video hosting by TinyPic 
*Sorry voor de slechte kwaliteit foto's door het donkere weer van de afgelopen weken kreeg ik de producten niet goed op de foto!*

Ik heb vier verschillende geuren uitgekozen, allemaal vrij fris aangezien ik daar van hou. De soyscents komen in een handig hersluitbare verpakking wat ik echt een pluspunt vind. Ook bevat elk doosje een mooi etiket met de naam van de geur erop.

Hoe werkt dit nou? Ik neem met een mesje een beetje wax uit een doosje en stop dit aan de bovenkant in de brander. Kaarsje aan en de geur verspreid zich door je kamer! Mijn eerste geur was Baby's Room en toen rook mijn hele kamer naar Zwitsal en billendoekjes. Als de geur in de wax op is dan ruik je alleen nog kaarsvet en zo weet je weer dat je er een andere geur in kan doen.

Ik ben echt verslaafd aan de soy scents, ik brand mijn brandertje zowat elke dag. Vooral nu school er weer aankomt is zo'n ontspanning tijdens het leren echt heel fijn. Het soy scent assortiment bij TBB is heel breed en voor iedereen wel wat lekkers. De Soy Scents kosten 1,90 EUR wat natuurlijk geen geld is voor zo'n groot doosje met wax erin. Daar doe je zeker een lange tijd mee. Ook zijn de brandertjes in de webshop te koop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...