Pages

woensdag 24 augustus 2011

Review: Ahava Mineral Botanic Cream Wash (Honeysuckle Lavendel)

Image and video hosting by TinyPic 

Tegenwoordig worden we overspoeld met natuurlijke producten. Natuurlijke haarverzoring, lichaamsverzoring en cosmetica. Bijna ieder merk in de drogist heeft wel een product wat puur natuur is. Ik heb deze maand kennisgemaakt met de AHAVA Mineral Botanic Velvet Cream Wash in de geur Honeysuckle & Lavendel. Een zachte body wash die de huid reinigt en verzorgd. Lees verder voor info, mijn mening en nog een stomme blooper!


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Deze heerlijke body wash uit de Mineral Botanic lijn bevat mineralen uit de Dode Zee en extracten van organische planten. Er zijn vier verschillende body washes in deze lijn, elk voor een ander huidtype. Ik heb de versie voor de gevoelige huid. 
De bodywash bevat geen SLES en SLS en is parabeen vrij. De sensitive skin versie bevat zonnebloemolie daardoor is het schuim van de body wash heel zacht en vol. Toen ik foto's aan het maken was wilde ik een mooie bubbel op de foto krijgen, check wat er gebeurde!

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic 

Dat gebeurde er dus! Beetje verspilling van product maar de foto is uiteindelijk wel mooi geworden hihi. De geur van de douchegel is echt heerlijk fris en daarom helemaal geschikt voor de mensen die 's ochtends niet snel wakker worden. Door de lavendel geur krijg je een oppepper en kom je lekker fris de douche uit! Ook een pluspunt is de verpakking, geen draaidop of klepje, nee gewoon een drup knopje waarmee je de flacon ook goed kunt afsluiten. 
Voelt mijn huid na gebruik zacht aan? Ja! Ik voel zeker een lekker zacht laagje over de huid en ruik natuurlijk de heerlijke lavendel geur.

Ik ben erg tevreden over de cream wash, het is echt een product dat alleen maar pluspunten met zich meedraagt. Natuurlijk, geen slechte ingrediënten, handige flacon, lekkere geur en er zit maar liefst 500 ML aan product in! Daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan, want deze douchegel kost 19,95 EUR. Een hoge prijs, maar als je op zoek bent naar een product zoals dit is het je helemaal waard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...