Pages

donderdag 11 augustus 2011

Review: The Body Shop DUO Body Butter

Image and video hosting by TinyPic 

Ik ben groot fan van de Body Shop bodybutters. Ik heb er inmiddels al drie opgemaakt denk ik, en blijf ze echt heel fijn vinden. Afgelopen maand is de body shop met een geweldige nieuwe body butter uitgekomen, namelijk een DUO Body Butter. Hell yeah, twee keer zoveel lol van deze pot. Je krijg twee verschillende butters in 1 verpakking, hoe handig!

Image and video hosting by TinyPic 

Er zijn vier verschillende soorten; Floral Acai, Vanilla Macadamdia en Sweet Pea. Ik heb de aller eerste, een heerlijk frisse body butter ideaal voor de tijd van dit jaar.

Image and video hosting by TinyPic

Je krijgt 200ML aan body butter, dat betekent dus 100ML per soort, wat al vrij veel is. De bodybutter wordt gescheiden met een plastic 'muurtje'. 
De lichte body butter is voor de minder droge plekken, zoals buik rug eigenlijk de plekken op je lichaam waar jij het minst droog bent. De boter is meer voor de drogere plekken, zoals benen armen etc..

De geur is erg fijn, gewoon zoals macadamdia ruikt. Erg fris en helemaal niet zoet, me likes! Ik ben, zoals ik altijd ben, helemaal gek op deze body butter van TBS! Het concept vind ik echt heel leuk en goed verzonnen, zo hoef je niet twee verschillende body butters te kopen.

Voor 17,95 EUR heb je een heerlijke DUO Body Butter. Eigenlijk moet je de prijs door tweeën delen aangezien je twee body butters in 1 krijgt. Zeker een aanrader!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...