Pages

woensdag 10 augustus 2011

GIVEAWAY: Win Illamasqua Goodies t.w.v. 100 pond

Image and video hosting by TinyPic 

Ter ere van het behalen van de 600 Bloglovin lovers (inmiddels nu al wat meer), heb ik een geweldige winactie georganiseerd in samenwerking met Illamasqua! Jullie weten dat ik gek ben op de Illamasqua producten en er al een aantal heb getest en er zeer lovend over was. Nu heb ik een giveaway georganiseerd waarin jullie mijn favoriete producten van Illamasqua kunt winnen. Lees verder voor de informatie, de regels en wat je moet doen!
Wat kunnen jullie winnen?
Illamasqua Medium Pencil in Hex (review)
Illamasqua Nail Varnish in Purity (review)
Illamasqua blusher in Chased.
Illamasqua Cream Pigment in Hollow (review)
Illamasqua Skinbase foundation in nr. 1 (geheel nieuw product van Illamasqua, een BB Cream!)

In totaal is dit prijzenpakket 105 POND waard! Je kunt dus prijzen over de 120 EUR winnen!

Wat moet je hiervoor doen? Je moet de volgende vraag beantwoorden:
Hoeveel nagellak had ik in het meest recente Nagellak Collectie artikel?

Mail je antwoord naar info[a]lovethatmakeup.tk of lovethatmakeup[a]live.nl doe dit voor Maandag 15 Augustus 2011. In het mailtje wil ik graag je naam- adres gegevens en natuurlijk het goede antwoord. Het onderwerp van het mailtje moet 'Illamasqua giveaway' zijn. Laat ook even een comment achter op dit artikel dat je hebt meegedaan! Deze winactie is open voor iedereen, maakt niet uit in welk land je woont. Good luck ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...