Pages

dinsdag 9 augustus 2011

Review: AUSSIE 3-minute-miracle mask

Image and video hosting by TinyPic 

 Het welbekende haarmerk Aussie komt in oktober dit jaar naar Nederland! Wat een feest. Helaas kon ik niet bij de launch part zijn, maar het schijnt een groot spektakel geweest te zijn. Anyway, het merk Aussie komt -aan de naam al te horen- uit Australië en haalt zijn inspiratie voor producten uit Australische invloeden. Aussie was al te koop in de UK, maar breidt zich nu dus ook uit naar Nederland! Ik ontving een leuke persbox met het best verkocht product van Aussie! Lezen jullie mee?
Het Aussie assortiment bestaat uit veertien verschillende shampoo- en conditioners, waaronder het 3-minute-miracle reconstructer. HET best verkochte product van Aussie en sinds de eerste fles van dit product is gemaakt is de formule niet veranderd.

Image and video hosting by TinyPic 

Alles kwam in een mooie witte doos met daarin een prachtig paarse doek en een persmap met informatie.

Image and video hosting by TinyPic 

De reconstructor is voor beschadigd haar, en zorgt ervoor dat haar weer goed en zacht aanvoelt. De conditioner bevat Australische Munt en de unieke formule die er voor zorgt dat je haar glanst en er weer gezond uit ziet. 
Wat mij meteen opviel is dat er geen dop zit op de verpakking. Je moet knijpen en dan komt de conditioner er aan de onderkant uit. Apart, want straks loopt er water in en heb je een sopje van conditioner in je tube.

De conditioner ruikt echt ver-ruk-ke-lijk! Heerlijk zoet naar snoepjes en taartjes en cakejes, echt super lekker. 
                                             Image and video hosting by TinyPic
De conditioner breng je aan in je haar terwijl je aan het douchebent.Je kant het van wortel tot punt doen of alleen de punten. Ik vind het lekker om het over me hele haar aan te brengen. Dan laat je de conditioner drie minuten intrekken en spoelt het daarna grondig uit. Je haar voelt daarna meteen al zacht aan en ruikt nog eens (lichtjes) naar de heerlijke kauwgompjes. 
Ik merk dat mijn krullen na gebruik van dit masker er heel zacht uitzien, en ook nog eens zacht aanvoelen. Mijn haar glanst ook meer en ziet er gewoon gezonder uit. Ik gebruik de deep-conditioner 1x per week om mijn haar een oppepper te geven en merk zeker verschil!

Als je kennis wilt maken met dit merk raad ik je zeker de 3-minute-miracle-reconstructor aan. Het is echt een wonderproduct en hoort eigenlijk in elk badkamer kastje thuis!

Aussie is vanaf Oktober 2011 verkrijgbaar bij de Etos vanaf 6,99 EUR. Nog even wachten dus maar zit dit product maar alvast op je wishlist!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...