Pages

maandag 8 augustus 2011

What's on its way: MAC Mineralized Skinfinish Natural

Image and video hosting by TinyPic 

Mijn geliefde Clinique Double Powder face powder is echt aan zijn einde, en dit betekent weer een nieuwe poederfoundation! Ik zweerde altijd bij mijn Clinique poeders en heb er echt al drie versleten, maar vond het tijd voor verandering. Ik wilde al een lange tijd een Mineralized Skinfinish Natural van MAC, ik had er goede reviews over gelezen en het product trok mijn aandacht gewoon. Ik vond 27,50 EUR nogal wat om ineens over de toonbank te gooien. Ik bedoel, straks vind ik het product niks?
Per toeval stond er een advertentie op Marktplaats van een geheel nieuwe MSFN in Light/Medium voor 18 euro inclusief verzendkosten. Kijk dat spreekt mij aan! Ik verwacht het pakketje ergens deze week, en kan echt niet wachten totdat ik het product kan gebruiken.

Hebben jullie ervaring met de MAC MSFN? Zo ja, wat vind jij er van?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...